czwartek, 13 stycznia 2011

. . .

`Czy możemy poznać samych siebie nie usłyszawszy, co inni o nas myślą?`
Jonathan Carroll -  Poza ciszą

Nie wiem jak zatytułować tego posta, więc w rekompensacie na początek wrzuciłam cytat.

 Od pewnego czasu otaczający mnie świat daje mi coraz więcej pytań, sytuacji do przemyślenia. Ostatnio chodzi mi po głowie hasło UMIAR.
 Wiem, że "we wszystkim trzeba znać umiar". Standardowa sentencja przekazywana z ust do ust, z pokolenia na pokolenie. Ale. . .Czy potrafimy znaleźć go w życiu? Gdzie, w którym momencie, możemy mówić o umiarze?  Na chwilę obecną nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy. Ale to pewnie dlatego, że stosunkowo wcześnie mnie to poruszyło. Choć pewne wnioski już są. Przez przykład sfery uczuciowej, chyba dociera do mnie sens cytowanego zdania. Wiem po swoim własnym doświadczeniu, że tzw. badanie terenu (dowiadywanie się o swoim obiekcie zainteresowań np. poprzez wspólnych znajomych) może wiele pomóc, szczególnie w pierwszych fazach flirtu. Jest bardzo przydatne i dość często praktykowane. W końcu działa w słusznej sprawie;). Czasami jednak przez stosowanie go w nadmiarze  można się od siebie szybciej oddalić niż zbliżyć. Więc może warto zdobyć się na odwagę by porozmawiać nie ze znajomymi a samym obiektem? Choćby po to żeby nie "przedobrzyć";).
  Ale  nie będę się już wywodzić nad tym tematem,:)
  Resztę zostawiam Wam do przemyślenia:) podzielcie się nimi w komentarzach;)


  Stylizacje wrzucę już w nowy post:) 
  teraz filmik z H&M SPRING/SUMMER 2011 LOOK BOOK fashion show :)



PS. wspominałam już że Kocham H&M <3 :D 
Jak to mówi Martt o mnie i Honey : "dziecko H&M" xD
No i masz rację kobietko ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.