sobota, 8 stycznia 2011

Chłodny wieczór. . .

. . .ale dzień całkiem ciepło minął.:)

Hah , przeglądam oficjalną stronkę Tokio Hotel <3 i najlepsze zdjęcia 2010, a w głośnikach (tak trochę nie lojalnie) Madness w wyk. The Rasmus. Bardzo ciekawie:) 
Mój nowy (secondhandowy),zielony kardigan jest w naprawie, konkretniej ściągacze przy rękawach (bo są rozciągnięte do granic!). A miałam taki świetny zamysł stylizacji do szkoły na poniedziałek. W zasadzie to bym w niej w końcu nie poszła, za lekko... Obszerny biały top, zielony kardigan i leginsy, ale to bardziej na wiosnę.:) Bo strasznie mi w tym było. . .zimno ! xD


Podsumujmy dzień dzisiejszy. Wstałam o 12 i do 14 się jeszcze wylegiwałam;] Potem małe spięcie z mamą. Wyprasowałam chyba połowę suszarni xd.Obiad. I wczorajszy plan! :D czyli odrobiłam lekcje;p. (nadal nic na pon nie umiem ale co tam;p)  Byłam na przymiarce (nie)naprawionych rękawów, zostałam ;p i teraz mówią do mnie pani kierownik [joke ;p] xD przyjechała Hania [podopieczna mojej babci] i troszkę z nią i moim psiakiem Frankiem zostałam:) ułożyłam drugą połowę puzzli zaczętych przez mojego brata i come back to sweet home:D.Tak mi słodziachno minął dzień:)
Dobra koniec.-,-


Szukam natchnienia na więcej i aparatu.!

Zmykam. Ciao:*



Ps. zdjęcie z wigili klasowej IIId  :D Z Matim (offcą / sidem) i Kondziem xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.