piątek, 7 stycznia 2011

dłuugi poranek ;)

Wstałam dziś dość późno i od razu usłyszałam, nie-chodź na śniadanko, córciu; tylko : Lila! pomóż kąpać psa! ;D
Ha ha, niezły ubaw na początek dnia. xD Jeżeli 12 w południe można nazwać początkiem dnia. :P
No, ale cóż;)
Odkąd wstałam wiem, że muszę dziś się odrobić z lekcjami, żeby mieć wolny weekend. Nie żebym coś planowała, ale chcę mieć święty spokój:). Mam w planach pierwszy raz przez weekend nic się nie uczyć, nie powtarzać. Po prostu wolne!
Po środowym polowaniu po pchlich targach w D.G. mam całkiem ciekawy arsenał xD; m.in. krawaty z Simpsonem i postaciami Warner Bros; obszerną koszulkę z krasnalem; śliczną sukienkę w stylu lat 50 (tak myślę, że to są lata 50;p) i prześwietny sweter, który z daleka wygląda jak beżowo/ecrieu/szary, ale faktycznie jest połączeniem wielu kolorowych nitek w tym również  powyższych^^. Jestem taka z niego dumna^^. To tylko część z moich zdobyczy, ale wszystkie są świetne:)
Martt (z którą byłam) też ma niezłe partie;) Ogólnie środowe popołudnie zaliczamy na gigantyczny +
Ups, muszę się zwijać:)
Wybieramy się z mamą i Filipem na jakiś obiad;) hmm może pizza:)
Ciao; **
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.