piątek, 28 stycznia 2011

i'm coming home

 Już tylko weekend dzieli mnie od powrotu do szkoły... Do tych śmiesznych korytarzy... Do tego miejsca, gdzie spotykają się światy tylu młodych osób. Światy pozornie tylko dalekie od siebie.
Patrzę na ten powrót z różnych stron, tych pozytywnych i negatywnych.
Do pozytywów na pewno zaliczę możliwość zobaczenia drogich mi osób; postaci narysowanych w klatkach mojego "komiksu". Dzięki nim udaje mi się balansować na granicy dwóch światów bez obaw, że którykolwiek zaniedbam czy w ogóle opuszczę. :* Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo Was za to cenię.:)
I to chyba tyle z pozytywnych aspektów powrotu do szkoły:.<
Negatywne to chyba wszyscy znają. Mnie najbardziej boli, że będę zmuszona wstawać 8h wcześniej!  Wstaję o 13 a od poniedziałku będę musiała od nowa o 5.40. chyba zejdę. . . 

Wie ktoś może kiedy najbliższe wolne? -,-'



Jutro wymuszone spotkanie. . .Nie wiem o czym mam z tym człowiekiem rozmawiać. . .Nie mam pojęcia. . .


Dobrze, że chociaż dzisiejszy wieczór był miły.:) Dostałam telefon od jednego z "bohaterów komiksu".:)
Bardzo mi się miło zrobiło, szczególnie, że nie widzieliśmy się od dwóch tygodni.:)
Jeśli to czytasz: Nie oszalej do poniedziałku ! :D
Porozmawialiśmy chwilkę , a potem poszłam oglądać z braciakiem (bratem moim kochanym) film - Rodzinka Robinsonów.:) Uwielbiany przeze mnie. :) Jak zwykle się popłakałam, ale cóż taki już mój urok.;)


Tytułowa piosenka. Ostatnio zasiedziała się w mojej pamięci, ale to dobrze.Fajny soundtrack do mojego życia.:)
J.Cole - I'm coming home


Kończe:)
Dobranoc wszystkim ; ***

3 komentarze:

  1. Very nice blog and I like the way you write :) Thanks so much for your comment, if you want we can follow each other ^^

    http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz szaleję :P

    A najbliższe wolne no niestety dopiero w kwietniu ( Wielkanoc :( )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.