czwartek, 6 stycznia 2011

Let's get started :)

Hello:)

A więc. . .
Od dziś do niewiem kiedy będę tu umieszczać to, co mi (lub bardziej mojej szafie) w duszy gra:)
Co do mojej osoby:
Mam 15 lat, uczęszczam do IIId gimnazjum w Dąbrowie Górniczej.
Interesuję się głównie modą i jazdą konną. :) Jednak swoją przyszłość chciałabym związać z prawem:)
Mam w planach umieszczać na blogu nie tylko moje zdobycze zakupowe, stylizacje czy cokowiek innego powiązanego z modą.:) Chciałabym, żeby było na nim coś o mnie, jakieś zdjęcia z sesji , wycieczek czy innych wypadów;); może trochę moich przemyśleń, ulubione kawałki itd.

No to,a propos ulubionych kawałków, mój ukochany :
Tokio Hotel - Darkside of the sun


Mam nadzieję, że blog się uda:) 
Miłej lektury:* 
Ciao :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.