wtorek, 25 stycznia 2011

masquerade

Ahh ostatnio uwielbiam tą piosenkę:)




Mój dzień rozpoczął się o 12.30, kiedy to otwarłam moje śliczne oczka.;) Od tamtej pory tęsknię za moim łóżeczkiem.;<
Ale dobrze. . .Trzeba wstać, zjeść coś i coś konkretnego zrobić. Nie ma siły - trzeba!
Cały czas myślę nad banerkiem na bloga.:)  Muszę uruchomić "M.U.S.K" (mózg). xD Mniej więcej mam wizję co i jak, ale kompletnie nie mam mocy, żeby cokolwiek zrealizować! Tak zwany "słomiany zapał" mi się wdał. Zaczęłam z nudów zbierać informacje na prezentację na historię i nic sensownego z tego nie wyszło. To samo z chemią . . .Ahh szkoda mi słów. . . Mam do zrobienia 5 stron zadań testowych a jak na razie zrobiłam jedną. Zaraz po feriach chcę poprawić sprawdzian z matematyki, bo wiem, że nie poszło mi najlepiej. I zamiast się uczyć to leże! To samo angielski! Po feriach najbliższe 3 wtorki mamy dwie kartkówki ze słówek i sprawdzian z CAŁEJ gramatyki (czasy, strona bierna, mowa zależna, okresy warunkowe, Gerund, Infinitive i tym podobne ). Chyba lepiej będzie jak się powieszę. . .
 RATUNKU!  Przecież oni mnie w tej szkole zjedzą !

Dobra -,-'. Dość marudzenia.
Propozycję mam dla Was. :)
Jeśli ktoś uważa, że ma za dużo czasu wolnego, weny twórczej i ochoty, może wspomóc Miss Juliette.:)
Mianowicie chodzi o ten nieszczęsny baner.:) Jeśli ktoś miałby pomysł i ochotę coś takiego wykonać to nie krępować się.;)
Jedyne wymagania: szerokość - 1000 pikseli
musi być związany tematycznie z blogiem i zawierać jego tytuł - voice of Miss Juliette's wardrobe.
Wszelkie chwyty dozwolone. Możecie skorzystać ze zdjęć z tego bloga, photobloga (missjuliette) lub na przykład mojego facebook'owego profilu.:) Najciekawsza propozycja oczywiście zostanie umieszczona na blogu :), a screeny innych w poście. :)
Zainteresowani mogą pisać na numer Gadu-gadu : 424830
tam podam maila na który wysłać prace.:)

na zakończenie - Kabaret Smile - Wigilia
hahaha :D polecam:)




Wszystko na dziś powiedział Misś.:D
; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.