niedziela, 9 stycznia 2011

sto lat Bebe :*


Ten Pan ma dziś 21 urodziny:) <3

A więc nie będę dużo pisać, bo uczę się na sprawdzian z Wosu, ale coś napisze ; p

Po północy złożyłam Bartkowi życzenia; ) byłam pierwsza! :D
i pogadałam z moją Olą<3 :) 
położyłam się ok. 1.30 i już dalej opowiadać nie trzeba, bo rutyna.;))

Jutro piszę sprawdzian z Wiedzy o Społeczeństwie i odpowiadam z gramatyki z angielskiego <masakraaa>.
Muszę się jeszcze trochę ogarnąć.

O! A propos Oli :) podzielę się świetnym filmikiem, który mi przesłała;p pewnie wiele ludzi go już widziało, ale ja do wczoraj nie! :) I szczerze się przyznam, że jest... świetny! :)
Look at this:


hahaha XD 



To tyle na dziś:)
Kłaniam się nisko:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.