środa, 19 stycznia 2011

trochę wolniej

po co pędzić tak.. ?

No właśnie po co? Bo tyle do zrobienia a ja jeszcze w pidżamie !

Objadam się śniadankiem i ostro posłodzoną kawą!  ( a miałam ograniczyć! <debil> :<)
Zaraz myję głowę i zmykam do Oli.
No nie tak szybko. . .jeszcze piesek, zmywarka, itp.
Jakie ja mam życie trudne xD
Nie dość że musiałam wstać 5h wcześniej! niż normalnie to jeszcze tyle mam zrobić ;(

A dobra. . .to dosyć gadania.
Idę pod prysznic; *

Postaram się coś dziś jeszcze napisać czy wrzucić, ale nic nie obiecuje:)

Buźki:**


Ps. filmik jeszcze;p kabaret Limo - Stanie z gwiazdami :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.