piątek, 14 stycznia 2011

w sumie. . .

. . .po co czekać do wieczora. . . wieczorem wejdą stylizacje :)

A więc dziś o 3 nad ranem zdecydowałam, że olewam dzisiaj szkołę i robię sobie o 2 dni dłuższe ferie.:)
O 5 jeszcze się upewniłam, że Szefu nie ma nic przeciwko i  znów w kime^^. tym razem do 12 ^^ haha

Odkryłam dzisiaj dwie rzeczy :
1) Mam bardzo chętnie pozującego psa :D (przy tym fotogenicznego ; ***)
2) Nawet bez karty pamięci, kabla do telefonu czy normalnego aparatu można wrzucić jakieś zdjątko:D

Ahh life is beautiful :)
Nawet przestałam się zadręczać tym co napisałam wczoraj. :)
W końcu to jakiś sposób:)

Tak nawiasem to chyba powoli leczę się z chandr, i to bez antydepresantów:)
Dochodzę do wniosku, że chyba blog mi dużo w tym pomógł:)
Nie tłumie nic w sobie i robię to, co lubię:)
polecam wszystkim:)


no i standardowo filmik:D
Bezwzględnie mój ulubiony kabaret , Limo - GOŚKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.