poniedziałek, 24 stycznia 2011

back it up

Zaczynamy <cwaniak>.
Uwielbiam rzeczy z tego zdjęcia.:) Po prostu uwielbiam!:)


W niektórych rodzinach jest taka piękna tradycja, że z pokolenia na pokolenie przekazywany jest jakiś drobiazg, np. wśród mężczyzn muszka, a między kobietami broszka czy naszyjnik. U mnie w rodzinie też taka tradycja obowiązuje.:) Pokazana w tym zestawie torebka jest jednym z wielu przecudnych rzeczy, które dziedziczę po kobietach z mojej rodziny.:) Może kiedyś wrzucę zdjęcia wszystkich spadków.:) 



piekielnie niewygodne ! :D


Sukienka - Marks & Spencer (po przeróbkach własnych)
Torebka - Marc Chantal
Okulary - H&M
Buty - Reserved



Kocham fotografa, który to robi mi zdjęcia: ***
Marudzi ona jak nikt (gorzej niż ja), ale trzeba przyznać, że w pstrykaniu i obróbce zdjęć jest niezła.:D
Ps. Pisze też świetne teksty ! :)
odsyłam do jej bloga : http://wymarcie.blogspot.com/

:)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.