wtorek, 18 stycznia 2011

znam Cie na pamięć

Proszę nie myśleć, że lubię Monikę Brodkę.
Po prostu wpadłam na pomysł jak tytułować moje posty:) A więc zamiast kropeczek czy innych bzdet będę umieszczać tytuły piosenek :) czasem powiązane z tematem postu, czasem tylko lecące w tle, a czasem kompletnie bezsensu :].

Ten tytuł akurat jest powiązany z tematem, gdyż właśnie oglądam mój ulubiony kanał na youtube, a mianowicie fafinettex3. Jest świetna! Uwielbiam Aubrey! <33  Pooglądajcie ją, naprawde warto:) Jedna uwaga. Musicie rozumieć po angielsku:), ale jak ktoś nie jest zbyt biegły to niech się nie martwi.:) Osoby nie rozkminiające nic w tym języku mogą wbić na jej bloga i przetłumaczyć sobie na translatorze:)  http://fafinettex3.blogspot.com/   :)
Miłego oglądania/czytania:)

Ale jestem z siebie dzisiaj dumna:D
Uczyłam Franka siadać <pada.na.twarz.> Chyba szybciej by było gdybym odcięła sobie rękę łyżeczką do herbaty. Nie chce się słuchać w ogóle, ; < a ja nie należę do cierpliwych osób. Ale i tak było dobrze:) Mamy całe ferie:D


Jutro jadę do Oli < 3, najpierw odwiedzimy second-hand w DG a potem idziemy do niej, robić prezentację na konkurs z biologii:)
Mam kilka pomysłów do zrealizowania przy pomocy s-h'u. ^^

Może niedługo uda się zrobić zdjęcia, to się pochwale moją szafą:D
Na chwilę obecną musicie zadowolić swoje umysły zestawami ze stylio.pl :D



Zmykam jakiś obiad robić;D

Buźki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.