środa, 23 lutego 2011

airplanes

Choroba cały czas daje o sobie znać. Niestety.
Praktycznie nie sypiam, budzę się w środku nocy i leżę z dwie godziny. Bez sensu. A potem zasypiam na dwie, wstaję, biorę leki i znowu idę udawać, że śpię.

I właśnie tak sobie leżąc jakoś rano naszła mnie taka mentalność.(Oczywiście po pewnym drobnym, nie mającym większego znaczenia, zdarzeniu.)

Dlaczego ja się zawsze muszę ze wszystkiego tłumaczyć?  Zawsze muszę się wyspowiadać dlaczego zrobiłam tak a nie tak , dlaczego to zrobiłam a tego nie, a czemu to, a czemu tamto i tak dalej. . . Nie lubię mieć niepotrzebnych konfliktów z ludźmi, ale jak ktoś mnie non stop w ten sposób nęka, to idzie się naprawdę nieźle wkurzyć. Ileż można. . .; / A najgorzej jest jak do takiej osoby podchodzisz asertywnie, a ona/on albo udaje że nie rozumie o co ci chodzi, albo na prawdę nie rozumie. I dalej swoje. Aż w końcu nastaje kres twojej tolerancji i kończy się to w bardzo nieprzyjemny sposób. Bynajmniej nieprzyjemny dla osób takich jak ja. Później mam wyrzuty sumienia, a tak naprawdę nic złego nie robię. Jak powiesz grzecznie, delikatnie to zero reakcji. Ale jak polecisz "prosto z mostu" co i jak, to zaraz pretensje, plotki i zaczyna się jazda. I od tego momentu nie jest fajnie. Wręcz jest coraz gorzej. I jak tu z takich "bagienek" wychodzić? Nadal szukam skutecznych rozwiązań.

Ale już jakaś droga jest (Pewnie jedna z wielu, ale do nich muszę jeszcze dotrzeć;) ).
Kursy asertywności! Przydatna, w dużej mierze skuteczna, choć ,jak już pisałam, zdarza się jej zawodzić.


Znacie jakieś sposoby walki z niereformowalnymi ludźmi?
Podzielcie się wiedzą.;p

Ahh dosyć tego stresu

Tytułowa piosenka.


B.o.B. ft. Hayley Williams - Airplanes


:)
Kończę. ; **
Franek zasypia mi na kolanach, więc chyba czas na leki i do łóżka.;P
Oby szybko wyzdrowieć.:)
Buziaki ; ****


Ps. Jedno z moich ukochanych zdjęć!<3333
Hania <333

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.