piątek, 11 lutego 2011

love and death

PRZEPRASZAM!. . .że tak długo nie pisałam. ;<
Mam po prostu urwanie głowy! Szkoła - dom - szkoła - dom . . . i tak na okrągło.
Mam nadzieję, że uzyskam Wasze wybaczenie.; *

Dobra, do rzeczy.:)

Nieubłagalnie zbliża się dzień 14 lutego.
Nie przepadam za nim zbytnio, ale może być.
Chociaż . . .W sumie to mogę powiedzieć, że nawet lubię to "święto".;)
Niby nic do niego nie mam , ale wiecie, jak jest się singlem, z jakimś tam bagażem doświadczeń to różnie to bywa.
Przyzwyczaiłam się spędzać ten dzień w samotności. Nauczyłam się z nią żyć.
Owszem , czasami tęsknie, żeby ktoś mnie przytulił, każdy tego potrzebuje, ale cóż - daję sobie radę. Po ostatnim rozstaniu muszę nabrać trochę dystansu do świata. Za dużo się dzieje, żeby to wszystko jakoś ogarnąć.
No ale jak to się mówi? "Trzeba być twardym, nie miękkim".:)

Myślę, że mam kilka pomysłów na posty, gorzej z czasem. Oj nie mam z nim lekko.;) Non stop gdzieś mnie goni, przez co nie marzę o niczym innym jak o "zapadnięciu w zimowy sen". :D
Na pewno w kolejnych postach wrzucę kilka zdjęć.:)

Na początek ze wspomnianych wcześniej urodzin Kondzia:

Świeczki, świeczki i po świeczkach. :P To samo było z tortem.; ))


Hihi^^ A na urodzinkach było bardzo fajnie.:) Początek jak to zwykle nieciekawie;p, ale dość szybko się rozluźniło.:)


No dobrze. Jestem padnięta.
Jak tylko znajdę 30 minut wolnego czasu i kawałek komputera, od razu piszę.:)

Don't worry my sweethearts.;***
I love you all!
:) : **






Ps. Jestem bardzo z siebie zadowolona. :)
Dostałam z kartkówek:
z angielskiego 6 i 5, z polskiego 4, a z matematyki 5! :D Łiiii
Wszystko byłoby jeszcze lepiej gdyby nie sprawdzian z historii. Cały czwartek się uczyłam, a i tak nie napisałam wszystkiego. Amnezja po prostu.







Tokio Hotel - Love nad death
<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.