czwartek, 3 lutego 2011

na szczycie

Jestem tego pewny,
wgłębi duszy o tym wiem,
że gdzieś na szczycie góry,
wszyscy razem spotkamy się.
Mimo świata który,
kocha i rani nas dzień w dzień,
gdzieś na szczycie góry,
wszyscy razem spotkamy się.


Gdzieś daleko i bardzo wysoko,
gdzie zwykły śmiertelnik nie stąpa tam nogą
gdzie spokój, harmonia i natury zew,
gdzie słychać szum drzew i ptaków śpiew,
wschód słońca pada na twarz,
wypełnia twą duszę,którą ciągle masz,
Wydaje się tobie że te uczucie już znasz ale,
ono wcale nie jest ci znane.
 
 
 
Ohh cudowne popołudnie :).
Z dnia dzisiejszego jestem szalenie zadowolona!:) Lekcje się zakończyły o 11.30 ,przynajmniej dla mnie;), potem BARDZO szybki marsz na autobus i dwie godziny chillout`u. :)  Od 14 siedziałam u Paps <3 i robiłyśmy prezentację na historię i miałyśmy iść na zdjęcia, ale jakoś tak wyszło, że porobiłyśmy ich trochę w domu.:) 
Jeszcze po powrocie zrobiłam kilka i biegiem do lekcji.:) Na chwilę obecną melduję, że został mi tylko tekst do tłumaczenia na francuski i jestem odrobiona.:) Mam cichutką nadzieję, że ten weekend będę mogła po prostu wypocząć.:) Bez nauki i stresów.:)
Zdjęcia wrzucę może troszkę później , albo do następnego posta albo w ogóle jutro.:) 
Nom. . .ta ostatnia opcja podoba mi się najbardziej.:)

W tym chciałabym pokazać NIESAMOWITĄ stylizację autorstwa Pana Konewsky'ego :)
 
Konewsky w swojej kreacji:)


Kurtka - ?? 
Szal 1 - hamemje
rękawiczki - Mark & targes
Czapka - Żuliet
Szalik 2 - Z Wełny
bransoletka - ??


Zdjęcia jutro:D
A na dobry koniec dnia : Grubson - Na szczycie


Słodkich snów:*

2 komentarze:

  1. kurtka jest z nike !
    najlepsza styyyylizacja XD
    * mniam *

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczycie..<3
    uwielbiam..
    a konewsky the best ;D ;pp
    stylizacja najlepsza z mozliwych ;* ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.