wtorek, 22 lutego 2011

smsy

Aaaa!

Mam dwie wiadomości. Dobrą i złą. Od której zacząć?

Zacznę od złej, żeby mieć to już za sobą.
Jestem chora! I to ostro...;/ Mój ledwo żyje, a o gardle już nie wspomnę. No i jak to zwykle mój pech daje się odczuć.! Tak jak przeważnie moje weekendy spędzam w domku przed tv i jestem zdrowa jak ryba, tak jak jestem chora to zapowiadają się ciekawe 2 dni (piątek i sobota). W piątek klasa idzie na jakiś spektakl czy film do Pałacu Kultury, a w sobotę mój brat ma "zapusty" (takie coś jak studniówka czy komers, tyle że na zakończenie podstawówki). Zostałam zaproszona, więc wypadało by pójść. ;< Muszę się wyleczyć! Muszę! Ja to mam szczęście. . . ; //

Dość narzekania. Przepraszam, że tak Wam tu marudzę, ale zrozumcie - musiałam.:*

Dobra wiadomość jest taka, że KUPIŁAM KOTURNY! :D W sobotę byłam na zakupach z mamą i Filipem, po buty do jego garnituru. Przymierzyłam moje obiekty zainteresowań, ale ich nie kupiłam. Zrobiła to wczoraj moja mama!:) Cały dzień siedziałam jak na szpilkach! Nie mogłam się doczekać aż wróci z pracy! No i się doczekałam! :)


Musiałam zaopatrzyć swoją szafę w jakieś buty. Przydadzą mi się między innymi na egzaminy, klasyczne, czarne do kompletu, w którym pójdę, będą bardzo fajnie pasować.:) Co prawda muszę jeszcze kupić spodnie i koszulę, ale to już tylko formalność.;) Stradivarius mnie wesprze. :D I moja kochana mamusia.<3
:)


Trochę o tytule.
Jest parę powodów dlaczego akurat taki.
1. Ostatnio jestem pod ostrzałem właśnie sms-ów, zarówno moich znajomych jak i tych *** promocji itp.
2. Spodobał mi się ten kawałek. Choć z polskich wykonawców słucham  tylko O.S.T.R. i GrubSona, no i sporadycznie Afromental.Ogólnie chyba znowu przekonuję się troszkę do polskiego rapu. Tak, tak, nie samych TH  Miss Juliette żyje. :) W obecnych czasach trzeba być wszechstronnym i otwartym na różne opcje.:) [nie dosłowny cytat z ostatnich zajęć języka polskiego ; p]





Ps. Powinnam dodać jeszcze, że ten kawałek podrzucił mi Smyk; *
Dziękuję, jak widać się przydał.:)

To tyle na chwilę obecną.:)
Zmykam ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.