piątek, 4 lutego 2011

something stupid

ohh te przysłowia...
Dzisiaj przekonałam się o ich słuszności. O jakich mówię? O konkretnych dwóch:
-umiesz liczyć licz na siebie -jak ma się miękkie serce to trzeba mieć twardą dupę.
Po raz kolejny dostałam po . . . w zasadzie za naiwność. . . Ktoś kiedyś mówił mi, że nie można dać po sobie poznać, że się ufa, że ma się dobre intencje, bo wejdą ci na głowę. Teraz wreszcie to zrozumiałam.Szkoda, że tak późno. . .

Dość o takich sprawach. Tęsknie za moim ukochanym. . .LATEM!



Kardigan - Stefanel
kombinezon - Calzedonia
buty - H&M
torba- H&M
okulary - Vogue


Ps. Ale bym chciała ten zestaw skompletować do swojej szafy!:D

1 komentarz:

  1. Ta styli jest MEGA! ;o ^^

    ja chce lata :((

    ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.