sobota, 19 lutego 2011

Śpij spokojnie

Znowu pada. :)
Ale tym razem tak ładnie, bo duże płatki śniegu.:)


Wiem ,że strasznie bloga zaniedbuję, ale musicie mnie zrozumieć.;*
Chodzę do szkoły, uczę się, obowiązki domowe itp. to wszystko pochłania tyle czasu. . . A jak już się odrobię ze wszystkim to znowu nie mogę się dostać do komputera (brat).
Więc ogłaszam wszem i wobec:

Będę pisać TYLKO wtedy, 
kiedy wszystkie czynniki wypisane wyżej będą zredukowane 
(czytaj : odrobię się ze wszystkim, będzie chwila wolnego czasu i wolny komputer).



 To tyle z ważnych ogłoszeń.:)

W czwartek byłam z Olą i Marcinem na konkursie miejskim "żyjąc ekologicznie - żyjesz zdrowo i ekonomicznie". Jako szkoła zdobyliśmy III miejsce. :) Całkiem niezły wynik.;)
Outfit z czwartku^^:

Torba (moja ukochana <3) - New Yorker
Marynarka - Orsay
Biały top - H&M
Legginsy - Orsay
Buty - CCC


Może szału nie ma, ale bardzo wygodnie i w ogóle lubię taki styl.:) "przy ciele":) Rzadko mogę sobie na niego pozwolić ze względu na :pogodę, moją sylwetkę i kilka innych powodów.;p



Przeglądam właśnie na stylistka.pl Akcesoria Prady na wiosnę/lato 2011. Muszę przyznać, że całkiem całkiem.;) Jest kilka pozycji które mi się bardzo podobają.:)
Sami obejrzyjcie:


Ale najbardziej wśród akcesoriów podoba mi się trend (właśnie na wiosnę i lato) na romantyczne pastele.;) Mam słabość do tego typu ! :) Słodkie ! :)  Przy odświeżaniu garderoby na pewno o niego zahaczę! :D 
Również na stylistce :




To tyle na dziś.:)
Zaopatrzyłam się w nowy "Instyle", więc idę zatopić się w lekturze . :)
Miłego weekendu, ;***  



 O.S.T.R. - Śpij spokojnie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.