wtorek, 1 lutego 2011

that day




Kocham tą piosenkę ponad wszystko! <33


Niezbyt wiem o czym mam pisać. . . 
O szkole? O niej mogę opowiadać, ale rodzinie przy obiedzie. To jest chyba temat ostateczny.;)  
O uczuciach? Nie mam zamiaru. Życie oduczyło mnie dzielenia się z resztą świata swoimi sprawami sercowymi. Zbyt wiele mnie to kosztuje. 
O modzie? Hmm chyba nie dzisiaj. . .nad nią bym się chętnie rozpisała, ale czasu brak. . .
Więc o czym napiszę. . .? O niczym.:) Moje komiks rysuje się coraz dziwniej.:) Z dnia na dzień odkrywam coś innego. Dostrzegam to piękno, o którym tyle się mówi. Piękno swojego i w ogóle ludzkiego wnętrza, piękno otaczającego mnie świata. Myślę, że zaczynam wreszcie wyciągać wnioski z życia. Dotychczas tak okrutnie kopiącego mnie w ...pośladki (: P). Uczę się doceniać magię chwili, która jest jak kolejna kolorowa klatka komiksu. To właśnie ona sprawia, że jest całość jest dużo ciekawsza. Ale jednak gdyby nie czarno-białe rysunki nie umiałabym docenić tych kolorowych. Teraz nareszcie to zrozumiałam.:)  

Dlatego nie pozostaje mi nic innego jak podziękować wszystkim, którzy kiedykolwiek przyczynili się do "narysowania" tych czarno-białych  rysunków. Mimo że nie jest łatwo przejść przez nie, to daje sobie radę i po każdej kolejnej jestem silniejsza i bogatsza o nowe wnioski i przemyślenia. 
Żeby było sprawiedliwie to chcę również podziękować tym, którzy używając swoich własnych kredek (czytaj : umysłów ; )) kolorują lub pomagają mnie kolorować mój komiks.:) Dajecie niesamowitą siłę i wiarę w człowieka!:) Dzięki takim ludziom nadal wierzę, że jest nadzieja na tym świecie- nadzieja na lepsze jutro.:)


Kłaniam się nisko.:)
Kolorowych snów wszystkim życzę.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.