wtorek, 1 marca 2011

baptism

Hyhy ,
nareszcie marzec. :) Tylko 20 dni do oficjalnego rozpoczęcia wiosny .! Nie macie pojęcia jak się cieszę!:) Na prawdę mam już serdecznie dość tego śniegu, tych grubych kurtek, noszenia trampek na zmianę i tak dalej;p
Coraz cieplej, więcej słońca, dłuższy dzień i kilka innych powodów, dzięki którym wolę wiosnę od zimy .xD
W zasadzie to najbardziej lubię lato, bezsprzecznie ! ;p A wiosna jest wstępem do lata, więc automatycznie też wkupiła się w moje łaski.;p

Hahaha, wiem, wiem trochę bez sensu gadanie, ale cóż. . .jak człowiek siedzi cały tydzień w domu i jedyny kontakt z ludźmi ma przez internet, albo (tak jak w moim przypadku) ma tylko jeden dzień "przepustki" do świata żywych, to zaczyna mu odbijać. :P Już nie mam co robić, a kaszel nadal mnie nie opuszcza. ;< Zaczynam się zastanawiać, czy będąc na lekach nie dałam się podejść i czy nie złożyliśmy sobie przysięgi małżeńskiej. Ale by było. . .Przecież ja go nawet nie lubię ! ! !
Lekcje mam wszystkie w komplecie, ale chyba jeszcze jutro sobie daruję wielki powrót do szkoły. ;p Mamy jakiś sprawdzian z biologii, a ja właśnie tylko z niej nie mam ostatnich tematów.;p Nie jestem masochistką, więc jeszcze środę przeleżę w łóżku i może uda mi się wziąć rozwód z kaszlem.;p






Crystal Castles - Baptism

Tytułowy kawałek.:)
Fajna nutka. :D
Wpadła mi w ucho i uzależniłam się.;)
podziękowania dla panny A. Kowal <3 ;)

Eh, ok. Uciekam.;p

Hugs & kisses

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.