niedziela, 20 marca 2011

hey hey

Dzisiaj troszkę zdjęć w ramach przeprosin za tak długą nieobecność.:*

Musicie mi to wybaczyć.; * Kończę gimnazjum i na dodatek znowu tańczę z THE MADER. :)
Mam dość napięty rozkład zajęć na dzień i tydzień, więc nie bardzo mam kiedy pisać.;<
30 marca mamy konkurs z THE MADER, więc trenujemy codziennie do 15.
Potem "gimnazjada" jakoś 3/4 kwiecień, a 6 kwietnia kumulacja! KONCERT CHARYTATYWNY !!!:)
ZAPRASZAM WSZYSTKICH BARDZO MOCNO!!! :****
Odbędzie się o godzinie 17 w Pałacu Kultury Zagłębia :)
Czyli tak jak zawsze:)

No a na "deser" egzaminy 12,13,14. Strach się bać. . . Głównie przez nie mój plan zajęć powiększył się o zajęcia dodatkowe z geografii, matematyki i chemii.

aaaa prawie zapomniałam! xD Jutro jadę na konkurs wiedzy o Unii Europejskiej. :) Więc weekend spędziłam chrzcząc łaciną internet i przekopując stosy materiałów. Czemu chrzciłam? Bo nie mogłam znaleźć połowy tego, czego szukałam. . .wiecie jak to człowieka drażni. . .

W ubiegły czwartek (17.03) byłam na giełdzie szkół:)
no i to jest właśnie zdjęcie z tego dnia:


dzieło zrobione przez uczennice promujące Zespół Szkół Ekonomicznych;) moi szkolni koledzy dzielnie mnie wspierali kiedy oddawałam się torturom lakieru do włosów. Stwierdziłam, że do odważnych świat należy i pozwoliłam się zaciągnąć na fotel fryzjerski.:D Efekt całkiem niezły.;)



Yhh jutro konkurs, potem trening, kosmetyczka (i to jest ten pozytywny aspekt dnia jutrzejszego;) ), a we wtorek zdjęcia i zaległy sprawdzian z polskiego. Plus - muszę się jeszcze gryźć z lekturą szkolną - "Quo vadis". My God. . . .

Dobra nie jęczę już; p
Zdjęcia na pożegnanie zimy z właśnie zimowej sesji.:)
Autor zdjęć: Marx


Malutki kawałek mojej ukochanej torby <33 :)

Oo tamten kawałek był właśnie z tej torby; pp
Nadal nie wiem czemu, ale Marx stwierdziła, że wyglądam w tym jak kurczak xD

Podoba mi się to zdjęcie :) Bardzo:*

Na ostateczne rozstanie z zimą!

A to już próba podrobienia Papi, naszego fotografa do zdjęć butów. Marx, Papi nie da się podrobić;)
 

Zmykam powtórzyć do konkursu i może matematykę jeszcze zrobie.;))

Napisze jak znajdę czas:)

Buziaczki i miłego wejścia w astrologiczną wiosnę.:)

:****





PS. Facebook zaserwował mi dzisiaj ładny tekst w aplikacji Phrases. Aż zrobiłam screen`a ;)

Tak więc moi kochani - WSZYSTKO ZALEŻY OD WAS !:) I nie tracimy wiary we własne siły.:)
Może ten konkurs pójdzie dobrze.;pp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.