środa, 2 marca 2011

Sto lat Sandra :*











Panna na zdjęciach to właśnie Sandra, która dzisiaj obchodzi swoje 16 urodziny.:)

Jest to kobietka o niesamowitym serduszku, wyjątkowej urodzie i zmysłowości. :) Nie ma drugiej takiej na świecie! Jest jedyna, i nie do powtórzenia! :)
Zawsze pierwsza wyciągnie pomocną dłoń, chętnie pomoże i podniesie na duchu. Można na nią liczyć o każdej porze dnia i nocy. Taka osoba to SKARB na wagę złota!

I Sandro, chcę Ci właśnie dziś, tutaj, z całego serca podziękować, że jesteś. Jesteś dla mnie ogromnym skarbem i bardzo, bardzo się cieszę że los zesłał mi właśnie taką osobę jak TY.: *

Chciałabym Ci życzyć żeby w Twoim życiu zawsze były słońce, uśmiech i miłość. Żeby spełniły się WSZYSTKIE Twoje marzenia! Zdrowia, szczęścia i powodzenia na każdej drodze, którą sobie wybierzesz. :)
Życzę Ci żeby ta pogoda ducha i wielkie, otwarte serce nigdy Cie nie opuściły. I żebyś zawsze była sobą.:)
Długiego, spokojnego życia.:) 











Hugs & kisses 
Miss Juliette








Ps.  Wybacz, że "skradłam" Ci tyleeee zdjęć, ale wybrałam kilka według mnie najlepszych^^. 
Wszystkie są cudowne, a ja miałam problem podjęciem decyzji, które będzie najlepsze, 
więc wrzuciłam wszystkie.;)
Tak nawiasem to coś czuję, że te życzenia się spełnią.:)
Mamy 2 marca a za oknem pięknie słoneczko świeci i jest prześlicznie.;) 
To chyba dobry znak.:)

1 komentarz:

  1. So cuteeeeeeeeeeee! :) Thanks so much for your comment, follow each other ?

    http://onthemarry-go-round.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.