wtorek, 19 kwietnia 2011

gimnazjada 2011 ! ! !

4 miejsce ! ! !

szkoda gadać. . .
ale i tak nawet fajnie się bawiłam.;)
Znowu poznałam kogoś fajnego i znowu spotkałam starych i aktualnych znajomych. ;D

nie mam weny co by tu napisać, szczególnie, że niedługo muszę znaleźć wenę na świąteczne sprzątanie.;<


Musicie mi wybaczyć; ***
Naprawdę, nawet nie  chce się siedzieć w domu przed kompem. Słońce tak daje !  ! ! Idźcie na dwór ! ! ! ;))

: ***

Więc tylko orientacyjne zdjęcia z dziś.:))

Sapiech, Martt, Ja, Palina a na dole Sara i Kondzio :)

zbliżenie xD
Jak to moja mama określiła mój wygląd? "Maryla Rodowicz gościnnie na występach" :D




Hugs & kisses
Miss Juliette

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.