sobota, 2 kwietnia 2011

parachute



I don't tell anyone about the way you hold my hand
I don't tell anyone about the things that we have planned
I won't tell anybody
Won't tell anybody
They want to push me down
They want to see you fall

Won't tell anybody how you turn my world around
I won't tell anyone how your voice is my favourite sound
Won't tell anybody
Won't tell anybody
They want to see us fall
They want to see us fall

I don't need a parachute
Baby, if I've got you
Baby, if I've got you
I don't need a parachute
You're gonna catch me 
 
 
 
 
 
Magiczna piosenka, Cheryl Cole - Parachute:)
Wiem, że może to zabrzmieć dziwnie, ale ona dodaje mi jakby skrzydeł.:)
Unosi w sferę marzeń i pozwala śnić o cudach.:)
Genialna! <3


Byłam dziś na meczu. 
Hmmm może coś więcej? 
No więc byłam na tym meczu, porobiłam kilka fotek (super ciekawe nie są ale do przeżycia), pogadałam z kumplami, pośmialiśmy się i ogólnie było fajnie.:) Kono zrobił mi tatuaż na ręce : "MASLI <3" xD. (niestety nie zdążyłam go uwiecznić, bo się zmazał ; < ). No i podwiózł mnie po meczu do domku, bo autobus miałam 14.40, a była 14.36 a mecz miał trwać jeszcze 13 minut, i gdyby nie Kono i jego tata, to nie zobaczyłabym końcówki.:))
Gołonóg wygrał z UKS Tucznawa 6:2, ale na szczęście to był tylko sparing.:) 

Było naprawdę fajnie.:) 

Mama z Filipem pojechali do kina z tym człowiekiem co nazywa siebie moim ojcem. 
Więc ja myk do komputera i piszę zaległe notatki. Przez te próby nie ma nas na 3/4 lekcji, więc wyobraźcie sobie ile mam zaległości. . . 
I jeszcze Pani S. się bardzo denerwuje na nas, a na mnie to już chyba najbardziej.;< 
Ale sobie narobiłam. ..że ja się dałam w to wmanewrować. . . Silly me.!
Muszę nadrobić wszystko i nawet więcej.! 
A w środę koncert. <3 
Do WSZYSTKICH MOICH CZYTELNIKÓW:
 
 
JEŚLI KTOŚ MIAŁBY CZAS I OCHOTĘ 
OBEJRZEĆ CUDO STWORZONE
PRZEZ  III LO I GIM NR 6,
TROCHĘ SIĘ ROZERWAĆ W ŚRODKU TYGODNIA 
I PRZY OKAZJI MOŻE WSPOMÓC 
PODOPIECZNYCH Z FUNDACJI "GODNE ŻYCIE"
TO SERDECZNIE ZAPRASZAM NA 
KONCERT CHARYTATYWNY, 
KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ :
DNIA 6 KWIETNIA 
O GODZINIE 17 
W PAŁACU KULTURY ZAGŁĘBIA. 
 
WSTĘP WOLNY!
 
 
 
:) Będzie mi, będzie NAM bardzo bardzo miło, 
szczególnie, że ciężko pracujemy by efekt był jak najlepszy.:)  
 
Tak prywatnie powiem, że poprzednie koncerty były świetne! 
Kiedy byłam w I klasie gimnazjum tematem przewodnim była kobieta, w zeszłym roku była to muzyczna podróż po latach (chronologicznie hity lat 20 , 30 itp.). Na tegoroczny koncert przygotowano coś w stylu konkursu na piosenkę, czy coś w ten deseń. Są kategorie : bajka, filmy o tańcu, musicale itd. (reszty nie znam, bo tylko tyle zdołałam usłyszeć zza kulis ;P). 
W tym roku The Mader otwiera całą imprezę, więc nie spóźniać się!:P   


Pare zdjęć dla upamiętnienia zaciętej walki na boisku.:)
Kuka (z Gołonoga) i Darek (z UKS-u) ; ))

Nasz bramkarz - Kamil Paterek : ) już w trakcie meczu :D

MASLI i Beniamin :D

zagrzewamy się do walki ! :D

zaczyna się.  . .

witamy się;))

Trener (w czerwonym) i sędzia :)



hyhy:D super było! :D
Jak znajdę w moich papierach to wrzucę hymn UKS-u, który podyktował mi kiedyś Jarek. xD
 
Zmykam; ***

1 komentarz:

  1. Tak tak, wszyscy w środe na koncert! 17 ! Temat przewodni muzyka filmowa ! : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.