wtorek, 26 kwietnia 2011

family

Powiem Wam, że mam cudowną rodzinę.:)
Tak, tak. . . niby mówi się, że "z rodziną najlepiej się wychodzi na zdjęciach", ale ja wiem że to wielka ściema i takie bajki puszczają ci, od których rodzina wymaga czegoś więcej, a także ci, którzy nie potrafią docenić wartości jaką jest rodzina. Przeważnie są to te same osoby. :)

Przez tegoroczne święta jeszcze bardziej umocniłam się w przekonaniu, że rodzina jest najważniejsza.:)
I to nie jest czcze gadanie. Naprawdę tak jest.
W niedzielę przyjechała do mnie ciotka z Niemiec. Oboje z wujkiem bardzo ciekawi ludzie.:)  Jak przy obiedzie zaczęliśmy rozmawiać to do18 siedzieliśmy przy stole a gości przybywało. :D Nasłuchałam się tak niesamowitych historii, obejrzałam cudowne zdjęcia w większości zrobione w naszych pięknych Tatrach. No po prostu bajka!
I powiem Wam, że mniej więcej tak wyobrażałam sobie święta Wielkanocne.:) Z rodziną, przy stole zastawionym pysznościami mojej babci, słuchając opowieści wujka, który bardzo angażuje się w to co mówi.:))

Ehh zaliczam te święta do bardzo bardzo udanych.:) Chyba najspokojniejsze, najśmieszniejsze i najlepsze święta odkąd pamiętam. Wreszcie spełniły się życzenia: spokojnych świąt. :))


Mam nadzieję że Wasze też były udane.:)

Tyle na dzisiaj. :)
Nie mam kompletnie pojęcia, ani tym bardziej pomysłu, o czym mogłabym napisać. Jeśli ktoś miałby jakieś sugestie to proszę o wsparcie. :)
Powoli robi się ładnie za oknem, więc outfity będą, zdjęcia i tylko pomysł na notkę ....; p
HELP! ! ! :D


3majcie się ciepło i korzystajcie ze słońca! ! !

; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.