piątek, 1 kwietnia 2011

PRIMA APRILIS :D

Hello in April! :)

Moi kochani zaczęliśmy nowy miesiąc taką piękną pogodą! :D Nic tylko się cieszyć!:)
Korzystając ze słońca spędziłam popołudnie na dworze oczywiście z aparatem i moim Frankiem. :)
Mam tyle zdjęć, że szok. :) Nie wiedziałam, że mam psa-modela. xD

Od 8 rano mieliśmy próby w PKZ, więc wynudziliśmy się za kulisami jak mopsy! :D
Ale, ale. . . nie bez przerwy ! xD
Dorwaliśmy krzyżówkę z "Metro" i dzielnie z nią walczyliśmy. xD Niestety nie obeszło się bez "małej" pomocy.;)
Wujek Google musiał nam pomóc.
Taki wstyd! Krzyżówka z "metra" dałaby nam rade! xD
Hahahaha śmiesznie było.:)


Hmm chyba skoczę obejrzeć "Czerwony Kapturek - historia prawdziwa".; ))

It`s time to . . .photos ! :D

Bez sygnaturki bloga, bo zrzuciłam je przed chwilą z aparatu, ale to nie znaczy, że można mi je podkradać. :)


Moja mordka <333





reszta przy następnej okazji :))

Miłego weekendu:)

Oby był słoneczny! :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.