środa, 4 maja 2011

ahh majówka

Tego jeszcze nie było ! ! ! Pierwszy raz w moim krótkim życiu, w maju spadł śnieg! ! ! O.O
Nie mogłam w to uwierzyć ! Ale to nic. U mnie jak u mnie .xD W innych częściach Polski linie energetyczne pozrywało. Na przykład Wrocław cały był pod śniegiem! ! ! xD Świat staje na głowie ! :)


hyhy moja jabłoń :)





W poniedziałek, żeby kontynuować majową tradycję, wybraliśmy się ze znajomymi na grilla.:)) Pojechaliśmy do ojca Piotra, naszego katechety, z którym umawialiśmy się na jakieś spotkanie już jakiś czas. ;) Niewielu nas było, ale i tak było bardzo fajnie.:) Trochę nam zajęło rozpalenie grilla, a potem to już z górki.:)
Objedliśmy się, sprzątnęliśmy większą część bałaganu i poszliśmy do budynku zakonu oglądać film. "Rytuał", film o egzorcyzmach oparty na faktach. Wow, był na prawdę straszny! Wyszliśmy od ojca o 21 i całą grupą schodziliśmy z górki.:) Żeby było raźniej.;)
Fajnie fajnie było.:) Już umawiamy się na kolejne.:))

Oto kilka zdjęć ; ))


organizator :)) ojciec Piotr walczący z grillem ; )
Ja, Ola, Palina, Sara, (przede mną) Owca, Ojcu i Jaro:). Za nami "ostatnia wieczerza", którą pod nieobecność ojca analizowaliśmy;))


To zdjęcie jest na prawdę głupie ;pp Ja, Ola, Palina, Owca, Jaro i Sara :)

"Hey patrzcie! Mam krakersa ze stołu z "ostatniej wieczerzy"! "

He he he ; ))

Szykujemy się do "rytuału". :)








Zaczęłam oglądać kolejnego video bloga.:)
Tym razem polka :) nieesia25. Polecam :). Odkryłam ją już dość dawno, długo się przekonywałam a dziś mnie przekonała.:)

Dość gadania. Jeszcze praca domowa z angielskiego. -,-
No i trzeba się trochę ogarnąć.
Łapcie słońce! ! !

PS 1. Szykuję się do zrobienia wreszcie jakiś konkretnych postów.:)

PS 2. Skończyłam dziś pisać scenariusz przedstawienia na zebrania 1 czerwca.:) Nareszcie.;)



Hugs & kisses; ****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.