sobota, 28 maja 2011

cloudy day

Pogoda za oknem do życia nie budzi, ale nic w tym strasznego.:) Deszcz pada.:)
Mam wreszcie czas tylko dla siebie. Czas, żeby naładować baterie przed, chyba ostatnim, tak pracowitym tygodniem.:)
Chociaż nie wiem czy nie odwiedzę mojego chorowitka. ;p Mimo że sama się przeziębiłam.:<
Mam ochotę wskoczyć do łóżka i z niego nie wychodzić. Odpocząć wreszcie ! A tu jeszcze tyle do zrobienia...
Dość marudzenia. Zaprezentuję Wam moje wczorajsze zdjęcia.:) Oczywiście zrobione o 5.30. :D




hehe wiem wiem...mam już manię robienia zdjęć chmurom... głupie gadanie... one są po prostu fascynujące i bardzo mnie uspokajają i nakłaniają do takiego zamyślenia, refleksji... no bajka :)

muszę zacząć organizować stroje moim aktorom. ;))
no i czas zrobić zdjęcia stylizacjom.:)

ale na chwilę obecną. . . wracam do łóżka ;)

Miłego : **
Miss Juliette


EDIT:
Do wszystkich odwiedzających! 
Dodałam dziś do bloga nowy gadżet: ankietę. 
Znajduje się ona jak wszystkie dodatki na pasku po lewej stronie bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie w niej udział.:) To dla mnie ważne, żeby znać waszą opinię.:) To nic nie kosztuje! :) 
Niewiele osób zostawia komentarze, więc nie mam pojęcia czy blog się Wam choć trochę podoba.:)
Dajcie o sobie znać.:)   
Dziękuje bardzo za wszystkie dotychczas zostawione komentarze i wszystkie miłe słowa jakie od Was otrzymuję w realu.;) ; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.