środa, 25 maja 2011

some photos

Hey, Guys; *

Na dziś zaplanowałam kilka zdjęć z racji tego, że nie dysponuję zbyt dużą ilością czasu. :<

Może w sobotę wybierzemy się z Judith na jakąś sesję.<3
: **

zrobione o 5.25 rano!




Miałam iść w piątek na dni Dąbrowy, ale wole sobie odpuścić. Jakoś nie ciągnie mnie na Bas Tajpana. <hahaha>
Mam propozycję nie kisić się w domu przez wakacje.;)
Mogę jechać na FSM 24-30 lipca. Nie mam pojęcia co to jest, ale podobno ma być fajnie.;) Sześć dni pod namiotem z 30 ludźmi. :D hahaha może być naprawdę fajnie.:) I zaraz jak wrócę prawdopodobnie pojedziemy z mamą i bratem w okolice Sandomierza.:) Ciągnie nas tam niesamowicie.:)
Więc chyba czas zbierać siły i oczywiście kasę.;P Mam masakrycznie długą listę zakupów i niewiele czasu.;p Jak zwykle.


Idę uczyć się geografii. -,-
: **
Hugs & Kisses :) 

EDIT: 
Wiem już co to FSM! :) Franciszkańskie Spotkania Młodych.:) A kolega wyjaśnił mi dość pobieżnie, że to taki chrześcijański Woodstock.:)) To jadę.:))

2 komentarze:

  1. 2 JEST MEGA !
    czyżby Ojciec Mateusz przyciągał Cię do Sandomierza XD ?

    OdpowiedzUsuń
  2. @marx
    no tak jakby ;p
    szkoda by nie zobaczyć tego miasta; pp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.