czwartek, 26 maja 2011

HRABI Savoir-vivre & The mothers day !

Byłam dziś z moją rodzinką na występie Kabaretu Hrabi z okazji Dnia Mamy.
Wszystkiego naj ! ; ***
Złożyło się idealnie, bo jest ulubiony kabaret mojej mamusi.; *


Parę zdjęć; )

ostatni bis :)
zachwyt biletami xD


Pan Tomasz, mój brat :) , Pani Joanna Kołaczkowska (najlepsza! KOCHAM JĄ) i ja :))
















Bisowali cztery razy:))

Na pożegnanie kabareciarze stali przy drzwiach do sali i nie wypuścili nikogo bez uścisku dłoni.:) Po prostu bajecznie! ;) No i załapałam się na zdjęcie. ;)
Jak przyjadą następnym razem to też pójdę !:)
Dziękujemy !!!: ***

Jejku chciałabym Wam wszystko dokładnie opisać, ale tego jest tyle i chyba mam zbyt ubogie słownictwo. ;p
To trzeba zobaczyć.!:)






Bonne nuit.: ***
Miss Juliette

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.