sobota, 21 maja 2011

just a little bit

Wow, jest godzina 22 a końca świata nie widać. :D Helloooo miałeś być o 18! ! ! :D
Mogę się jeszcze łudzić, że należę do tych  2%, które wyginą przez najbliższe pół roku.

Hmm weekend zaczął się bardzo ciepło, więc od rana (czyt. od 11) biegałam po dworze w bikini.:) Myślicie pewnie, że się opaliłam? Błąd! Wcale! a trochę po południu zaczęło grzmieć i padać. Fantastycznie! (ostatnio nadużywam tego słowa [O.o]) Jak zwykle musiałam zrobić porządek na moim biurku i wreszcie jest w miarę czysto;p. "W miarę", bo leży na nim jeszcze plik papierów i książek.:) Chemia, social education, książka którą mam omówić na lekcji języka polskiego i książka, którą chcę reanimować i którą chcę przeczytać! Na chwilę obecną nie zdradzę Wam tytułu, ale jak tylko doprowadzę ją do stanu używalności - będziecie o tym wiedzieć.:)

Jutro planuję zrobić najazd z moją mamą (<3) na centrum handlowe ^^, w którym dawno nie byłyśmy ;]. Nie powiem jakie, domyślcie się ;p. Chcę kupić wreszcie torbę w stylu etno/hippie/boho czy jak kto woli ! :D To jest mój absolutny MUST HAVE tego lata!  Jeśli jej nie znajdę to możecie mi wierzyć, że zanudzę Was postami o poszukiwaniach!;p No dobra, I'm just kidding. ;p A tak na poważnie, jeśli ktoś by widział gdzieś taką klimatyczną torbę, koniecznie dużą, dajcie znać !:) będę naprawdę wdzięczna; ***


Dziś była premiera teledysku do kawałka "Just a little bit". Mojego absolutnego numeru 1 odkąd go usłyszałam. Jest na równi z Halleluja (R.W.), Emily (The Boogie Town), Selfmachine (I Blame Coco) i wszystkimi kawałkami Tokio Hotel.
Nie wiem czy wspominałam już, ale kocham Roberta M! Ten DJ reprezentuje swoją muzyką i sobą naprawdę światowy poziom! Jestem tak strasznie dumna, że tak wspaniały człowiek jest polakiem! Śledzę go na facebooku, to się przyznaję bez bicia i przyznam też, że nie potrafię przestać słuchać jego muzyki! Uzależniłam się! Przynajmniej raz dziennie muszę odsłuchać jakiś kawałek jego, bo oszaleję! A "just a little bit" wprowadza mnie w tak cudowny trans, że prawdopodobnie zostanie w moim sercu na dużo, dużo dłużej.:) Tak jak wymienione wcześniej piosenki.:)

Jest już trochę późno, a mnie jutro rano czeka chemia i social edu. więc zmykam spać.:***

A specjalnie dla Was, dzisiejsza premiera:


ROBERT M - JUST A LITTLE BIT 
 
Enjoy it ! :)




Hugs & kisses

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.