środa, 18 maja 2011

the way you turn me on

Hi Sweets; *

Formalnie powinnam teraz powtarzać do jutrzejszego konkursu, ale szczerze się przyznam, że mi się nie chce. Bardziej przejmuje mnie prezentacja na polski i piątkowa kartkówka z geografii. Na polski mam przygotować wypowiedź o wybranej książce, no wiecie...analiza, jakieś słowa zachęty itp. na dodatkową ocenę oczywiście.:) Ta ocena jest mi bardzo potrzebna, bo nie mam do końca wyjaśnionej sytuacji z ocenami i profesorka się waha między 4 a 5. Ja oczywiście liczę na 5, więc tym bardziej muszę zabrać się do roboty.
O geografii nawet nie wspominam. . .

Na następną środę robię prezentację na język francuski. Jeden z moich ukochanych tematów.:) Kocham teatr,a od niedawna darzę też większą sympatią kino. Z tej racji przybliżę moim kolegom i koleżankom temat festiwalu, który nie dawno się zaczął - Cannes. :) Zajmę się tym w piątek po południu albo w sobotę rano, bo mam do napisania jeszcze dwie prace na "wiedzę o społeczeństwie". :P


Zbieram się żeby zrobić zdjęcia szkolnych stylizacji, ale tak jakoś bez większego postępu. . .
Jest boska pogoda, ale ja się przeziębiłam i nie mam kompletnie motywacji do działania.
Zna ktoś sposób na to ? ? ? If "yes", please let me know.; ***



Oprócz muzyki tytułowej dzielę się filmikiem i zdjęciem. :D
Link do zdjęcia jest bezpieczny, don't worry.:* :)




Wet fingers - (the way you) turn me on










Dzisiaj taki krótki post, bo nic ciekawego moje życie mi nie rzuca.:)
Idę się szykować na jutro.:**
Non keep on smiling!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.