środa, 22 czerwca 2011

all day all night

Pewna drobna osóbka wyciągnęła mnie po południu z łóżka .;p
To byłoby nie do wybaczenia, gdyby nie fakt, że ta osóbka to w rzeczywistości bardzo bliska mojemu sercu i ważna osoba. <3
I ta oto osoba w pięknym stylu wyciągnęła mnie na spacer.:)  Który zaowocował całkiem niezłymi zdjęciami.:)


Mrocznie ; p Ola <3




haha xd Kung Fu Panda 2 xD



Dziękuję, że wytargałaś mnie z tego łóżka, ; p
że poszłyśmy na ten spacer,
że mogłyśmy naprawdę konkretnie pogadać,
i że jesteś Wariacie. : **

<33

I w tytule jedna z moich ukochanych piosenek, improwizowana w trakcie spaceru przez osoby widoczne na powyższych zdjęciach.;p



KOCHAM MOJĄ OLĘ I ROBERTA M.!!! <33



Hugs n kisses
Miss Juliette

1 komentarz:

  1. aaaa Julia dziękuję za taki komentarz :D Aż się zaczerwieniłam ;P też jesteś świetna <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.