środa, 8 czerwca 2011

ankieta closed :)


Kochani; ** dziś tylko szybka wzmianka.:)

W poniedziałkowy wieczór zamknęłam ankietę.:) I jestem bardzo mile zaskoczona.;**

tak głosowaliście :)

Dziękuję bardzo za wszystkie głosy.:) Są dla mnie budującą opinią i na pewno zmobilizują mnie do jeszcze lepszej pracy.
Jestem bardzo, bardzo szczęśliwa, że jesteście w większości zadowoleni z efektu mojej pracy i potraficie docenić mój wysiłek.:)
Będę stawała na rzęsach, żeby było tak nadal, a wręcz jeszcze lepiej i przede wszystkim, żeby Was nie zawieść! :)  Bo przecież jesteście the most ważni.;)



Już chyba mogę się przyznać, że mam w przygotowaniu kilka kolejnych postów, ale niektóre z nich wymagają poświęcenia trochę większej ilości czasu niż post normalny (tak to mogę nazwać;P), a przygotowanie materiałów do (na pewno) jednego zajmie mi więcej niż jeden dzień. Sami rozumiecie... Nie mogę zaniedbać moich innych obowiązków... Dlatego proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. Obiecuję, że Was nie zawiodę.:)


Na całe szczęście  idą wakacje i będzie mnóstwo czasu na pisanie i nadrabianie blogowych zaległości.:)


Zdjęcie, żeby post był weselszy.:) Franek <3









Kończąc chcę Wam jeszcze raz podziękować i przeprosić za wszystkie dłuższe nieobecności.:**

Miss Juliette

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.