poniedziałek, 27 czerwca 2011

bike trip

Hey , Hi , Hello my dear Readers ; * <3

Jakąś godzinę temu wróciłam z wyczerpującej wycieczki rowerowej, na którą wybrałam się z Olą.<3
Jak na pierwszy wyjazd rowerem ( w ogóle w tym roku! ) wybrałyśmy sobie całkiem ambitną opcję. xD Otóż pojechałyśmy aż całą trasą dookoła Pogorii IV.! Dąbrowianie i osoby wiedzące co nieco o Dąbrowie Górniczej, wiedzą jak duży jest ten zalew i na pewno zrozumieją co ja teraz czuję. XD Padam z nóg... Mam ochotę się po prostu położyć... Co zaraz uczynię.

Parę zdjęć.:) Wrzucam tylko moje, bo panna Aleksandra mogłaby mieć potem do mnie jakieś problemy.;pp A tak szczerze to jej zdjęcia z wycieczki oczywiście mam, ale ze względu na to, że nie rozmawiałam z nią na temat ich udostępnienia, toteż ich nie opublikuję.:)






THANKS GOD I'M WOMAN!








Wszystkie powyższe zdjęcia są autorstwa Oli . : *


To tyle ; **

I hope you enjoy it <33

Hugs n kisses
Miss Juliette


Ps. Jutro jadę odebrać nagrodę za świadectwo. ;D hehe przypomnieli sobie o III d xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.