środa, 22 czerwca 2011

droga bez powrotu

THE END OF SCHOOL YEAR 2010/2011

Oj przykro było, przykro. . .

Oczywiście łzy się polały ale było też sporo śmiechu. Głównie przy samej akademii.:)
Tak w ogóle to dostałam OSKARA! :D
W kategorii Osobowość (czy Charyzma) roku .:D
Hm bardzo mi miło, że pierwszo- i drugoklasiści docenili moją osobę.; )






Zdjęcia mojej klasy <3


 Boże, jak ja będę za Wami tęsknić...
Ale... ale... widzimy się w pełnym składzie (a nawet większym) na ognisku u mnie. ; )) Już całkiem niedługo. <3






aj aj aj
 : <

A w tytule znalazła się piosenka którą nasi chłopcy grali na akademii.:)

Road Trip's Over - Droga bez powrotu





Miłych wakacji kochani !!!<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.