środa, 1 czerwca 2011

Kids Day n Parents meeting at my school - Terrosrist loser - play

Jestem właśnie po wspominanym wcześniej przedstawieniu. :)
Był to skecz kabaretu Limo pt. Terrorysta nieudacznik. W oryginale reżyseruje go Abelard Giza, a w naszej wersji - ja . :)

Ogólnie występ wypadł bardzo na plus.:) Było świetnie i rodzice chyba też byli zadowoleni z naszej pracy.:) Kostiumy to nasza pomysłowość i zaangażowanie.:) Pracowaliśmy wszyscy ciężko i byliśmy tak zwaną "pewną firmą", to znaczy że nasza polonistka nie martwiła się że coś nawali na występie.;) I słusznie, bo byliśmy najlepiej zorganizowani, zmobilizowani i chętni do pracy.

Myślę, że stać by nas było na jeszcze więcej i kto wie..;) Może coś kiedyś razem stworzymy.:) Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam pracować z takimi ludźmi.:) Naprawdę pokazaliście klasę! Miałam świetnych aktorów!

Na próbach, jak to na próbach (w szczególności do skeczów kabaretowych)  nie obyło się bez śmiechu.:D Na szczęście na występie pełen profesjonalizm.:)

Przedstawiam Wam kochani zdjęcia zrobione przez mojego chrzestnego.:)

JA :D jako reżyser zapowiadam moją sztukę :)
Papi as policjant Wacław :)

Bartek as ćpun :) Scena druga .:)

przesłuchanie ćpuna przez Wacława.:) also scena druga

Jadwiga jako zakładniczka terrorysty (Jarka) :) scena trzecia

rozpacz - Jarek w trzeciej scenie :) narzeka na pracę terrorysty w Polsce

również scena trzecia :) Jadwiga (Marta), Terrorysta (Jarek), Wacław (Papi) i policjant 2 (Ciasto)

szczęśliwe zakończenie sceny III. :)

Główny bohater :) Jarek :)

Policjant Wacław (Papi) na zakończenie :)

Mężczyzna ze sceny pierwszej :) Ola


dance do arash - boro boro;D

Niestety na żadnym zdjęciu nie ma naszego narratora, którym była Sandra.:<

Dziękuję Wam wszystkim za wspaniałą współpracę.:)

Buziaki; ***