sobota, 18 czerwca 2011

outfit one of many others :)

Hello :)
Nie mogłam się powstrzymać, żeby coś napisać dla Was.:**

Jest całkiem ładnie, a przynajmniej było.;p Liczę, że jednak będzie ładnie, bo mam parę pomysłów na dzisiaj.:) No ale do rzeczy.

Chciałam pochwalić się Wam jednym z mniej lub bardziej przemyślanych outfitów.:)
A na pewno jest to jeden z moich ulubionych. ;p





zoom on my favourite bag<3


top - H&M
shoes - Deichmann
bag - New Yorker


 Co do spódnicy i paska ...
Musicie mi wybaczyć, ale nie pamiętam skąd je mam.;p Wszystko przez to, że są w mojej szafie już dość długo.:)




Hugs n kisses
Miss Juliette

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.