wtorek, 12 lipca 2011

nail polishes - review

Hello my beloved Readers!  : *

Miałam cudowny dzień! :) Odpoczęłam, odreagowałam, no ale trzeba się wziąć w garść i nadrobić sporą nieobecność.:)

Szczerze się przyznam, że do tego posta przygotowywałam się dość długo, ale myślę, że było warto.:) Zresztą sami ocenicie.:)

Troszeczkę z historii ; ) według portalu Wikipedia.pl
Według niektórych źródeł lakier do paznokci wynaleziono w Chinach ok. 3000 lat przed naszą erą. Za panowania dynastii Ming długie, zadbane paznokcie uważano za oznakę wysokiego pochodzenia. Lakier do paznokci był używany również w starożytnym Egipcie i przez Inków.
Chciałam przedstawić Wam swoje oceny lakierów do paznokci kilku różnych firm.:) Na podstawie moich doświadczeń z owymi lakierami opiszę Wam ich wady i zalety.:) Oraz wystawię każdemu z nich ocenę, na jaką według mnie zasługuje. Oceny oczywiście w skali od 1 do 10.:)
Post jest typowo kobiecy, ale myślę, że co niektórzy mężczyźni też z niego skorzystają.:) Mam nadzieję, że te opinie przydadzą Wam się w trakcie zakupów.;))


Muszę tylko zaznaczyć, że prezentowane poniżej opinie są wyłącznie moje i nie jestem powiązana z żadną firmą, której produkt się tu pojawi.

Wystarczy tego gadania - zaczynamy.:)


1. Avon - Nailwear Pro, Speed Dry  12 ml



Avon Speed Dry - Balerina

AVON Speed Dry - Limeade

AVON Nailwear Pro - Vivid violet
ZALETY
  • Speed Dry faktycznie szybko schnie;
  • niezbyt drogi (cena od 10-12 zł)
  • przy Speed Dry opis producenta zgodny z rzeczywistością

WADY
  •  oddziela się rzadsza część lakieru od gęstszej i przy malowaniu trzeba mieszać je raz po raz potrząsając buteleczką, inaczej nie uzyskamy pożądanego koloru.
  • szybko odpryskuje
  • żeby uzyskać pożądany efekt głębokiego koloru potrzebne są 2 lub czasem 3 warstwy!
  • Nailwear Pro długo schnie
Ocena końcowa : 5/10


2. SEPHORA  5ml

SEPHORA - Lime cocktail (L37)

ZALETY
  • długo się trzyma
  • duża paleta kolorów
  • wydajny
  • ładnie się rozprowadza
  • bardzo fajny pędzelek przez naprawdę malowanie jest przyjemniejsze i łatwiejsze
  • nie odpryskuje
WADY:
  • cena (mógłby być tańszy, choć cena odpowiada jakości)
  • długo schnie
 Ocena końcowa :  8/10



3. Miss Selene 5ml - Drogerie Polskie




Miss Selene - nr 219
Miss Selene - nr 179

Miss Selene - nr 192


ZALETY 
  • niedrogi (3zł/szt.)
  • wydajny
  • szeroki wybór kolorów
  • nie odpryskuje
  • długo się trzyma
  • wystarczy jedna warstwa żeby dokładnie pokryć!
WADY
  • drobne problemy z aplikacją
  • po około 4-5 dniach delikatnie ściera się na krawędzi paznokcia
Ocena końcowa: 8/10



4. Inglot 


ZALETY
  • naprawdę BARDZO duży wybór kolorów
  • ładnie kryje
  • łatwo się rozprowadza
WADY
  • drogi
  • szybko odpryskuje ("nie nadaje się dla kobiet pracujących"- słowa mojej mamy:))
  • długo schnie
Ocena końcowa: 6/10


5. Lovely - Rossmann
ZALETY
  • ładnie kryje
  • szybko schnie
  • tani
  • długo przydatny do użytku
WADY 
  • mały wybór kolorów 
  • kiedy się już troszkę "zestarzeje" ma problemy z utwardzeniem na paznokciu
Ocena końcowa: 7,5/10


6. Virtual 




ZALETY
  • szeroki wybór kolorów
  • niedrogi
  • ładnie się rozprowadza
  • daje super efekt, mimo że do idealnego pokrycia czasem potrzeba dwóch warstw
WADY
  • tak jak "Lovely" - kiedy się już troszkę "zestarzeje" ma problemy z utwardzeniem.
Ocena końcowa: 8/10




Mogę Wam z czystym sumieniem polecić te lakiery. Ja je wypróbowałam i jestem dość zadowolona z moich zasobów. :) Ogólnie mogę powiedzieć, że mam szczęście do lakierów.;p Bo żaden lakier nie jest idealny, a ja tego prawie że nie odczuwam.:p

Przepraszam, że do niektórych firm nie ma zdjęć, ale po prostu lakiery były przestarzałe i zostały po protu wyrzucone.:) Nie było sensu ich "uwieczniać". ; )


With love : **

Miss Juliette

7 komentarzy:

  1. witaj, tutaj osoba z poprzedniego postu. wiesz co, jesteś ŚWIETNA! ;) właściwa osoba na właściwym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. + co do spotkania, to też mam nadzieję że kiedyś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo ; )

    nigdy nic nie wiadomo, kiedy nadarzy się okazja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. zrób posta o swoich kosmetykach ;) co masz,jak je przechowujesz itd;] no i post fajny, jak każdy zresztą.:D + też lubię lakiery z miss selene, nawet mam ten co Ty 179 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może jakieś stylizacje fryzur na różne okazje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja niestety nie jestem najlepsza w tej dziedzinie;) fryzury to dla mnie ostatnie zmartwienie;p zaczynam się dopiero wdrażać POWOLUTKU w kosmetyki; p więc o nich mogę coś spróbować "wymodzić" ale fryzurki odpadają; p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.