czwartek, 21 lipca 2011

non title

Good evening my beloved Readers : *

Właśnie zakończyła się kolejna ankieta.:) Jest mi bardzo miło, że tak chętnie w niej głosowaliście.:) Jak już kiedyś mówiłam Wasze opinie są dla mnie bardzo istotne. Oto jak wyglądają wyniki:


Co chciał/a byś zobaczyć / o czym poczytać na blogu ?
stylizacje w każdej postaci :)
  10 (52%)
recenzje kosmetyków
  5 (26%)
recenzje książek, filmów
  4 (21%)
HAULs ;) czyli zdobycze zakupowe
  5 (26%)
opinie na "podrzucone" przez Was tematy;)
  3 (15%)
o modowych legendach i tych początkujących projektantach ;)
  2 (10%)
Co zawiera moja torebka, torba do szkoły, kosmetyczka itp.
  10 (52%)
posty na temat moich faworytów
  3 (15%)
jeszcze coś innego (jeśli zdecydujesz się na tą odp napisz w Shoutboxie .:) Pamiętaj żeby zaznaczyć że jest to odp do ankiety
  0 (0%)



Przepraszam, że od czasu recenzji nie pojawił się tu tylko jeden post.:* Szykuję się do wyjazdu i nie do końca był czas, żeby tworzyć coś ciekawego. A nie chciałam Was zanudzać postami typu: „ he he nie mam weny, nie mam czasu, nie mam o czym pisać. Buziaczki.” Wychodzę z założenia, że jeśli nie ma się nic konkretnego do przekazania to lepiej siedzieć cicho.:)
Obiecuję, że zaraz po moim powrocie pojawią się nowe posty.:) Wiem już w co powinnam „zainwestować”.:) A to bardzo wiele.;) Na pewno nie zawiodę.:) Macie moje słowo!;)

Cóż... zapowiada mi się pracowity czas.;p Dobrze, że wcześniej zaliczę mały reset.;) Tydzień bez połączenia z blogiem na pewno dodatkowo zmotywuje.;) jejku... już tęsknie! :*


Dość „lania wody”.;)
Niniejszym postem żegnam się z Wami na cały tydzień.:)
I do zobaczenia[?] w sierpniu.:)

Hugs'n'kisses

Miss Juliette
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.