poniedziałek, 4 lipca 2011

ognisko means PARTY :D

No i stało się! :D

Ognisko doszło do skutku.:)  Z małą poprawką, nie odbyło się jak normalne ognisko na dworze tylko w domu.;p No ale jak  mogło być normalne skoro to byli moi kumple ?!:D

Oj było śmiesznie. :))

Nie będę sie tu rozpisywać, bo za dużo  by opowiadać. Podrzucam Wam JEDYNE zdjęcia jakie mam z soboty.;)  Zrobione przez aparat Oli.:)











Na dobre zakończenie oczywiście grupowe zdjęcie :D miały być "dziubki" ale się pościemniali.:))
 więc tak.. lecimy ;)
pierwszy rząd - Kuba, Jaro i JA, w drugim "rzędzie" Bartek, Ciasto, Krystian, Sandra.:) Dalej za mną Krystianem- Sara, między moją i Sandry głową Kondzio a za nim Palina. :) No a na oparciu Ola i Bartek.;pp

Dziękuję Wam bardzo za to popołudnie.:))
<333!!!
Tak sobie myśle... może udało by się zorganizować coś w tym stylu w sierpniu....; ) Co Wy na to? ;)) Może by się wreszcie udało typowe ognisko.;PP





With  love
Miss Juliette

6 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ;) Jako anonimowy gość mam nadzieję, że mogę sobie pozwolić na kilka słów od siebie. Zresztą ty też chyba nie jesteś osobą bojącą się krytyki... ;) Z góry przepraszam jeśli moje słowa zabrzmią niemiło, nie to mam na celu. A więc:

    po pierwsze: podobno miał to być blog głównie modowy. Rozumiem, że jako nastolatka nie chcesz się "szufladkować" i postanowiłaś wrzucić tu wszystko- życie, inne zainteresowania. Ok. Ale gdybyś rozwinęła tutaj wątek mody było by ciekawiej. Częściej wrzucaj outfity, zakupy , inspiracje... Lub po prostu te ubrania , których nawet nie posiadasz , a podobają ci się. Tak robią wszystkie szafiarki ;)

    po drugie : jak już wcześniej wspomniałam, piszesz tutaj nie tylko o modzie. W blogach tego typu lubię, gdy blogowiczki piszą o swoich ulubionych książkach, filmach. Zachęcają do obejrzenia , przeczytania. To jest naprawdę świetny motyw na blogu. Jednak lepiej pisać o tych rzeczach, które naprawdę szczerze ci się podobają, niż zastosować trik "kopiuj-wklej" recenzji najnowszego super ekstra topowego filmu, książki.


    hm... nie mam pomysłu co by tu napisać jeszcze. Trochę podsumuje to wszystko. Twój blog jest ok, masz świetny styl pisania. Ale albo się wypaliłaś, albo z twojej perspektywy nie widać tego że trochę tu wieje nudą dla osób bezpośrednio nie związanych z twoim życiem. Piszesz tu głównie o ważnych wydarzeniach w swoim życiu, wrzucasz dużo zdjęć- i to jest ŚWIETNE. Ale jeśli chcesz zyskać większą popularność, (a bez wątpienia na to zasługujesz ;)) proszę, wplataj więcej notek tego typu jak opisałam ci wcześniej. Blogerki powinny ciągle coś zmieniać, ulepszać. To jest klucz do sukcesu.


    Oczywiście, ja do niczego cię nie zmuszam ;))) . Od początku podglądam twojego bloga i tak postanowiłam do ciebie napisać z perspektywy osoby trzeciej, nie związanej z tobą ;)

    Mam nadzieję, że moje rady się na coś przydadzą, a jeśli nie to że przynajmniej nie będziesz mi miała tego za złe.

    Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga i życiu prywatnym ;*
    Oraz dużo wiernych czytelników.

    P.S. Czy mogłabym mieć do ciebie prośbę? Mogłabyś mi odpisać w komentarzu pod tą notką, co sądzisz o tym co ci napisałam? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Ci bardzo wdzięczna za ten szczery komentarz.:) Na prawdę ważne jest dla mnie zdanie osób obserwujących.:)
    Oczywiście zgadzam się z tym co piszesz, uważam to za w pełni słuszne i na pewno postaram się zastosować twoją radę w praktyce.
    Bardzo Ci dziękuję za szczerość, dobre słowo i za dobrą radę.:) Jestem na prawdę wdzięczna.:) Mam nadzieję, że idąc bardziej w kierunku który opisałaś uda mi się "podreperować" mojego bloga.:) Jeszcze raz bardzo dziękuję i biorę się do roboty.;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ufff, jak dobrze że odebrałaś to w ten sposób. bałam się że jednak mogę cię czymś urazić :)

    jesteś szalenie miłą i sympatyczną osobą. mieszkasz w dąbrowie górniczej, prawda?
    aż żałuję że to tak daleko bo chętnie bym cię poznała na żywo Miss Juliette ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś Ty.:) Tą dobrą krytyką raczej urazić nie można.;) Jest wręcz budująca.:)

    Bardzo dziękuję.:) Tak, tak mieszkam w Dąbrowie.:) A jeśli można zapytać, Ty skąd jesteś?;) Bo nie ukrywam, że też bym chętnie poznała.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee to nie tak daleko : ) może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.