poniedziałek, 1 sierpnia 2011

madness

Kochani moi ; **

Wróciłam! W sobotę wieczorem nasz pociąg dojechał na dworzec w Dąbrowie.:) Jest poniedziałek a ja już zdążyłam opowiedzieć rodzinie w DUŻYM skrócie o FSMie, pochorować się, jechać na zakupy, przestać prawie 1,5 godziny w korku i zatęsknić za Kalwarią i obecnymi tam ze mną ludźmi.


Chętnie podzieliłabym się z Wami zdjęciami z moich wakacji, ale przez ten tydzień wszędzie dało się czuć "franciszkański spontan".;D Jakiekolwiek wyjścia nie dawały ani chęci na targanie ze sobą aparatu ani co za tym idzie szans na zrobienie zdjęć. ; ) Ale don't worry.:) Podobno dostaniemy jakieś zdjęcia.:)
A jutro spotkanie u ojca P. całej dąbrowskiej ekipy z FSMu !:D Weeeee : D  :)


Z dzisiejszych zakupów miał być post... właśnie - MIAŁ. :<  Zdjęcia do posta zrobiłam, no ale cóż... Wyobraźcie sobie że skopiowałam wszystkie zdjęcia z karty pamięci aparatu do komputera, następnie zrobiłam format. I.... GUZIK! nie ma tych zdjęć na dysku! Wyparowały! Normalnie oszaleję zaraz...! No to tak na miły koniec dnia...  Wybaczcie mi, ale nie będę już dzisiaj powtarzać tych zdjęć... szkoda moich nerwów a i godzina późna...   :<

Więc zrobimy tak. Jeśli nie uda mi się odzyskać tych zdjęć to  zrobię jutro rano powtórkę "sesji"... Trzeba jakoś z tego wybrnąć... 

Na chwilę obecną życzę Wam i sobie cierpliwości i kolorowych snów.:**


Moja piosenka! <3
Oprócz tej i dwóch czy trzech innych kawałków nie wiąże mnie z tym zespołem nic. Nie słucham go po prostu, ale ten kawałek to mistrzostwo świata!


The Rasmus - Madness



Hugs'n 'kisses
Miss Juliette

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.