środa, 21 września 2011

best thing you never had

 Hello again! :)

Mam dziś dla Was jedną ze szkolnych stylizacji.:)
"Outfit of the day" ;)) z tych cieplejszych dni oczywiście.;) Te spodnie kosztowały mnie całą złotówkę. :D Pierwotnie były to męskie, ogromne spodnie, ale moja kochana babcia potrafi czynić cuda.:***



top - Takko
spodnie- sh / handmade
buty - ??
chusta - Vero Moda 
plecak - House



Przepraszam za może nie najlepszą jakość zdjęć, ale szarpanina ze statywem doprowadza mnie do białej gorączki.
A propos gorączki... mamy wrzesień, a więc...? Tak! Znowu jestem chora... Przerażają mnie zaległości szkolne... Pójście do szkoły w moim stanie jest naprawdę bez większego sensu, bo i tak się nie skupię...A z drugiej strony jak to później wszystko nadrobić... No, ale i tak zostaję w łóżku. Nie ma, muszę się wyleczyć. (Dobra, już kończę marudzić.;p)



Tytuł posta to cytat z utworu : Beyonce -The best thing I never had
Urzekł mnie ten kawałek i przez ostatnie dni prawie non stop chodzi mi w głowie.:) FANTASTYCZNY!





Dajcie znać co sądzicie.:)
Szczególnie panna S. ;* na której życzenie pojawia się post.:* 
(S., nareszcie coś mi wpadło do głowy. Przepraszam że taki krótki.:*)

Hugs'n'kisses
Miss Juliette 

4 komentarze:

  1. Fajny secik ;] A spodnie to mistrzostwo ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. no i to mnie się podoba :D
    czekam oczywiście na więcej , ale najpierw wracaj do zdrowia i do nas : )
    powiem Ci,że jak przeczytałam o tych gatkach to byłam w szoku. Masz racje twoja babcia potrafi czynić cuda :)
    dziękuje bardzo : ** za pościk
    a Julia pamiętasz co miałyśmy zrobić w wakacje ?
    sesje ... nadal na nią czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wybierzemy sie : ) daj mi tylko wyzdrowieć i zaczarować pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.