środa, 14 września 2011

"O północy w Paryżu" review

(albo po południu w Dąbrowie ;) )

W skrócie o filmie:
Tytuł oryginalny : „Midnight in Paris”
Scenariusz i reżyseria : Woody Allen
Premiera: 26 sierpnia 2011 (Polska) 2011-08-26 11 maja 2011 (Świat)
Produkcja:Hiszpania, USA
Gatunek: Fantasy, Komedia romantyczna

W "O północy w Paryżu" śledzimy losy niedawno zaręczonej pary. Inez (Rachel McAdams) i Gil (Owen Wilson) przybywają do światowej stolicy romansu, by zaplanować ślub. Jednak wierność zakochanych zostanie wystawiona na próbę, gdy na ich drodze pojawią się wyrafinowany znawca sztuki Paul (Michael Sheen) oraz tajemnicza i zmysłowa muza Adriana (Marion Cotillard), a po czarujących zakątkach Paryża zacznie oprowadzać ich sama Carla Bruni! W gwiazdorskiej obsadzie magicznej komedii Woody’ego Allena znajdziemy także laureatów Oscara, Adriena Brody'ego oraz Kathy Bates w rolach miłosnych doradców Gila.”
ogólny opis filmu (www.filmweb.pl )


Poszłam dziś na ten film w ramach lekcji języka francuskiego i powiem Wam, że nie żałuję.
Zdania na jego temat są tradycyjnie podzielone. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby wszyscy jednogłośnie mieli pozytywne opinie, nie oszukujmy się Ja bynajmniej należę do tych pozytywnie nastawionych do tego filmu.

Według mnie, film jest naprawdę dobrze zrobiony. To fascynująca opowieść o magii „miasta miłości”, sile wyobraźni i spełnieniu (wręcz nierealnych) marzeń. Bardzo dobrze dobrana obsada, genialna gra aktorska, świetnie opracowana fabuła, no i zdjęcia... bajeczne. Jeszcze nigdy nie widziałam filmu, który by tak cudownie pokazywał Paryż... Po obejrzeniu ujęć miasta mam jeszcze większą ochotę je odwiedzić.;)

Podsumowując - Kolejny DUŻY PLUS dla Allena za kolejny świetny film.

Ze spokojnym sumieniem polecam ten film ludziom takim jak ja, frankofilom, zainteresowanych modą minionych lat, romantykom, i amatorom sztuki oraz literatury;). Sporo w filmie wzmianek w tych tematach.;)

To tyle z mojej strony.:)
Mam nadzieję, że opinia się Wam przyda a jak nie to trudno.;)
Musiałam się z Wami podzielić wrażeniami.:P
Jeżeli macie inne zdanie na temat tego filmu - piszcie !:)

Hugs'n'KISSES
Miss Juliette

PS. Jeżeli nadal jesteście głodni opinii na temat filmu zapraszam tutaj:

3 komentarze:

  1. świetna notka, właśnie tego brakowało na Twoim blogu ;) i powiem Ci, że zachęciłaś mnie do obejrzenia filmu.


    P.S. szkoda, że notki pojawiają się ostatnio tak rzadko, ale w sumie jestem w stanie zrozumieć = szkoła średnia , to jest zobowiązujące... ;)

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. aż obejrzę film bo zainteresowalas mnie tym ;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.