piątek, 23 grudnia 2011

X-mass madness :)

KOCHANI TO JUŻ SETNY POST! ! ! :D

Mmmm Święta Bożego Narodzenia to najlepsze święta w roku. Uwielbiam je! Jakoś w tym roku szczególnie udzielił mi się "duch Świąt", nie pytajcie dlaczego - nie mam pojęcia.:) Mimo że po raz kolejny jestem chora i od niedzielnego popołudnia nie wystawiam nosa z domu, to i tak się cieszę jak dzieciak. :D
Niestety, przez jakiś czas odnosiłam wrażenie, że jestem w tym nastroju jedyna... Ze wszystkich stron słychać było narzekania, a to od strony mamy, babci czy znajomych... Wydawać by się mogło, że to ich marudzenie próbowało wyrwać mnie z błogich stanów uszczęśliwienia. Na całe szczęście, na facebooku odnalazły się moje bratnie dusze, które tak jak ja cieszą się z nadchodzących Świąt. :) Czyli jednak nie jestem ginącym gatunkiem! Haha :D
Wiem, że kilkoro z tych osób tu zajrzy, więc parę słów dla nich.:))
Dziękuję, że podnieśliście mnie na duchu i wróciliście wiarę w ludzi.;)


Parę zdjęć z minionego tygodnia, tygodnia wielkich przygotowań.:)


Sama robiłam! :)



Babcia właśnie piecze makowiec i w całym domu czuć migdałowy aromat... Tylko na to czekałam! 


Uważam Święta za oficjalnie rozpoczęte! :D

 Życzę Wam wszystkim spełnienia marzeń, 
dużo miłości, uśmiechu 
 oraz spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia. :) 
Trzymajcie się ciepło : **
Miss Juliette 

PS. Jak byłam mała, nie wiem dlaczego, ale byłam święcie przekonana, że "Bożego Narodzenia" pisze się łącznie. . . 
Dobrze, że mi przeszło... xD

2 komentarze:

  1. ja przeczytałam małą czcionkę :D Zdrowych i spokojnych Juliette :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna choinka! :) Pozdrawiam .. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.