piątek, 30 grudnia 2011

2011. podsumowanie

Jutro pożegnamy 2011 i przywitamy nowy, 2012 rok.:)
  Więc czas na małe podsumowanie... ;) Zbytnio się rozpisywać nie będę, gdyż niedługo mamy kolejne podsumowanie, wiecie już pewnie jakie.;)
  Mijający właśnie rok uważam za udany.:) Bardzo wiele się zmieniło w moim życiu, przeważnie na lepsze.
Na pewno zyskałam więcej pewności siebie, odwagi i przede wszystkim miłości.:) Ubyło mi za to cierpliwości, ale to się da naprawić.;p Wydaje mi się, że nie utraciłam na pracowitości, choć niektórzy twierdzą, że zrobiłam się bardziej leniwa...Ile w tym prawdy ? Nie wiem, nie chce mi się dochodzić. XD Żartuję.

  Przyznam, że ciekawie było w tym roku.;) Najciekawsze jest to, że założyłam tego bloga i że tylu Was tu zagląda.;)
  W wakacje dane mi było spędzić tydzień w towarzystwie wspaniałych ludzi, pod namiotami, ze wspaniałym widokiem i dobrą radą na życie. Mowa oczywiście o FSM'ie.:) Zyskałam cudownych przyjaciół i kogoś więcej ;), którzy do chwili obecnej są nieodzowną częścią mojego życia i mam nadzieję, że szybko się to nie zmieni.:* Bardzo Wam dziękuję za wszystko. : **

  Rozpoczęłam przedostatni etap mojej nauki - liceum. Mam fajną klasę, fajną szkołę i w ogóle jest fajnie.:)

  Mam wokół siebie naprawdę niesamowitych ludzi! :* Nie sposób wszystkich wymienić... No ale spróbuję...
  Podziękowania dla mojej mamy, mojego brata, całej mojej rodziny, dla mojej kochanej kuzynki Oli,
dla Przemka:*, dla Judytki, dla Adriana S., dla Jarxa, dla Ciastka, dla Owcy, dla Oli G., dla Magdy Sz. :**,
dla Sandry, dla Młodej, dla o.Piotra, dla Artura ;), dla Asi G., dla Patryka, dla Krzysia, dla Gosi, dla Deski;)
i w ogóle dla wszystkich!  
Kolejność przypadkowa, nie obrażać się.:* Nie chciałam nikogo pominąć. Każdy z Was wniósł coś do mojego życia.  
Dziękuję za wszystko!:*

  Liczę, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy od mijającego.:) Mam nadzieję, że spełnią się moje marzenia.:) Przede wszystkim liczę na Blog Roku.;) Następnie w kolejności trzeba dotrwać jakoś końca roku szkolnego
i znów wypad na FSM.:D Liczę że o. Piotr z nami zostanie i nadal będziemy robić spotkania w piątki.;p
Liczę, że zamknę ten rok z uśmiechem na twarzy i bez żalu w sercu, czego sobie i Wam życzę:*
Życzę Wam również spełnienia marzeń i udanego roku 2012.  
Oby obeszło się bez końca świata.;p



Bawcie się dobrze w Sylwestra i do zobaczenia w 2012 ! :)

Hugs and kisses
Miss Juliette
 


PS. Nie wiem co ja tutaj popisałam.;p Już sama się pogubiłam.;D Mam nadzieję, że zrozumiecie chociaż ogólny przekaz. ;p 3majcie się ciepło :*

7 komentarzy:

  1. Tobie również udanego nadchodzącego roku ; D Ajj każdy ma wspomnienia. Nawet te przykre ;( no cóż ale tak to już jest. Nie warto użalać się nad sobą tylko myśleć o tym dobrym : )
    Ten dopisek o końcu świata uważam za genialny ; D Wgl Twój blog jest całkiem, całkiem ;) Pozdrawiam serdecznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. No Julia postaralas sie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Julio ja również bardzo dziękuję za wszystko za wspólny czas;) życzę Błogosławionego i pełnego łask Bożych Nowego Roku;)
    o.Piotr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia udanego wyskoku do 2012 roku ! :*

    dziękuje,że zostałam tutaj tak ,,skromnie" wymieniona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey;) jeszcze nie ogarnelam jak opublikować adres email na blogu:d podam Ci więc w komentarzu;) lljulkall@hotmail.com pzdr!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Julio wielkie :*, ja również tobie życzę wesołego sylwka, i dobrego nowego roku.

    Dziękuje że również zostałem tutaj wymieniony
    " Tfoje oszy są hipnotajzyng" i wiadomo kto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje i nawzajem:)I oczywiście masz jechać na FSM!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.