środa, 21 grudnia 2011

in the main role - military skirt

W tej stylizacji w roli głównej zaprezentuję Wam rzecz, która wisiała w szafie mojej mamy przez bardzo długi czas.... Odkryłam ją niedawno podczas standardowej "rewizji" i zawróciła mi w głowie. : )
Mówię oczywiście o militarnej spódnicy (jak to nielogicznie brzmi XD) od "Marks and Spencer".
Prosty, ale efektowny outfit.:)




Nie wymyślam z nią cudów, bo nie lubię wymuszonej przebieranki.
W tej stylizacji czuję się naprawdę komfortowo. Odzwierciedla jakąś część mnie.:)
Czekam na Wasze opinie.:*

Hugs'n'kisses
Miss Juliette  


EDIT: Zapomniałam opisać ubrań! XD Ale w zasadzie niewiele jest do opisywania. 
Torba - New Yorker, kardigan - H&M, a spódnica to już wiecie.;) "Reszta jest milczeniem.";*

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.