wtorek, 13 grudnia 2011

What's in my bag?

   No nareszcie! :) Stęskniłam się już za bloggerem.Wiem, że długo mnie nie było, ale już jestem.:)) 
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić bałaganem z mojej torby. Pozwolę Wam zajrzeć w jej zakamarki i dokładnie zrewidować jej zawartość.;)
Dużo łatwiej było by na ten temat nakręcić filmik, albo raczej film - dokumentalny, ale cóż....;)
Zabieram się do tego posta jak koń pod górę, bo nie mam bladego pojęcia jak to wykombinować..
Więc będzie totalne improwizacja, jak zwykle.:) No to lecimy. ;*
Moją torbę już znacie. Niewtajemniczonych i sklerozy odsyłam do posta : birthday gifts. :)

A oto jej zawartość :)


Planner :)

wallet - House




rosary :)
Wrzuciłam go kiedyś przed jakimś nabożeństwem i  już został w tej torbie.:)

body mist - Playboy

hand gel

headphones

keys :)
gum ;)

 Obiecałam dokładny wgląd, więc zajrzyjmy do kosmetyczki;) 

  Co my tu mamy? puder Manhattan (odcień chocolat 9), pomadka nawilżająca Nivea Hydra Care (niestety zagapiłam się i zorientowałam się, że nie widać marki dopiero kiedy zamontowałam tutaj to zdjęcie xD), lusterko H&M, chusteczki nawilżane, grzebień (bo trzeba ;p), pare spinek, gumeczki do włosów
i krem do rąk (bo kochają się wysuszać...;)) 

Muszę dodać, że do tej "wyprawki" bardzo często dołącza mój telefon i książka.
To by było na tyle, jeśli chodzi o wnętrze mojej torby. Krótko, zwięźle i na temat.:)
Czekam na Wasze komentarze.:) 
Do następnego :*

Hugs'n'kisses
Miss Juliette  

PS.  Jeśli macie jakieś sugestie co do postów wiecie gdzie pisać.;)

2 komentarze:

  1. wkońcu post, super : ) uwielbiam ten zapach mgiełki z Playboy'a :) i widzę, że kapsle po tymbarku też u Ciebie są :P czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i na to właśnie czekałam :) oczywiście oczekuje na kolejny post.
    Fajny,fajny ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.