czwartek, 12 stycznia 2012

gorset

Hej,
mam dzisiaj dla Was kolejną stylizację.:)
Ostatnio cierpię na brak czasu ,więc, żeby nie przedłużać, zaczynamy.:)

Muszę się przyznać, że uwielbiam gorsety! Są tak szalenie kobiece i emanujące seksapilem, mimo że większą część zakrywają.;) Uwielbiam je również za to że można je nosić i jako bieliznę, i jako część właściwą ubrania.
W tej stylizacji użyłam go właśnie w tej drugiej opcji.;) Miał tworzyć ten strój i być na pierwszym planie, ale na zdjęciach niestety bardzo mało go widać. :< Stało się tak ponieważ była straszna pogoda i pospieszyłyśmy się.;) Ale następnym razem będzie lepiej.:) Enjoy it :)
















Photography : Ola Z. <3


gorset - prezent od mamy <3
marynarka - Reserved
spódnica - Vero Moda
Rajstopy - ?
buty - H&M
torba - ?



Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają.:)
Dajcie znać co myślicie.:) Czekam na Wasze opinie . :)
Jeszcze "trochę" zdjęć mam.. ;) Będą jeszcze chyba dwa posty ze stylizacjami z tej sesji. Potem wrzucę dla spragnionych niepublikowane zdjęcia z naszego piątkowego "poświęcenia dla sztuki".;)




 I na koniec :
GŁOSOWANIE NA BLOG ROKU ROZPOCZĘTE !
ZAGŁOSUJ NA VOICE OF MISS JULIETTE'S WARDROBE
WYŚLIJ SMS O TREŚCI H00387 POD NUMER 7122
KOSZT TYLKO 1,23 :) 
GŁOSY MOŻNA WYSYŁAĆ DO 19 STYCZNIA! :) 
jeśli wyjdą jakieś nowe fakty to dowiecie się o tym pierwsi! :) 
<3





hugs and kisses
Miss Juliette 

Ps. Tak to trochę zamieszałam;p ale generalnie wiadomo o co chodzi! :)

5 komentarzy:

  1. Juliett zdjęcia są MEGA boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia bardzo ładne ;) czekamy na WIĘCEJ ! :)


    ciekawy zestaw. szarość i czerń przełamana czerwienią rajstop. zainspirowałaś mnie . dziękuję :} wykorzystam to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)

      Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że zainspiruję Cię jeszcze nie raz.;)

      Usuń
  3. Moim zdaniem marynarka nieco za duża. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię bardzo dopasowanych marynarek.;) Musi być mi w niej wygodnie i nie ma mnie bardzo opinać.;p Więc ta jest idealna, nie za duża, nie za mała. . .Mój rozmiar w dodatku.;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.