piątek, 6 stycznia 2012

Happy Bday to my blog! :)



Kochani moi:* 
to właśnie rok temu, 6 stycznia pojawił się pierwszy wpis.:)
Uważam ten rok za bardzo udany, mimo małej wpadki w październiku.;)
Nie byłby tak udany gdyby nie Wy!
Chciałabym Wam bardzo gorąco podziękować za
każdy komentarz,
każde wejście na bloga,
każde dobre słowo,
za to, że po prostu jesteście.:* :)
Dajecie mi mnóstwo siły i motywacji do dalszego tworzenia i doskonalenia, zarówno samej siebie jak i strony, którą odwiedzacie. Bez Was nie byłoby tego bloga. Bardzo Wam za to dziękuję.

Czego będę życzyć z racji roczku bloga?
Na pewno, żeby każdy następny rok był jeszcze bardziej owocny.
Chciałabym, żeby blog trafił do jeszcze większej liczby odbiorców.
Chciałabym wygrać konkurs na Blog Roku;).
Chciałabym potrafić słowem w poście przyciągnąć uwagę obecnych czytelników, ale również nowych.:) Chciałabym nie zatracić siebie pisząc.
Chciałabym nadal mieć wokół siebie tak cudownych ludzi jak Wy, którzy wspieracie mnie na forum bloga jak i poza  nim.;)
Chciałabym być jeszcze lepsza w tym co robię, mimo że nie wiem czy jestem chociaż dobra, nie mnie to oceniać.:)


Trochę wspomnień . . .;)





Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, za wszystko! :***


Great hugs and kisses
Miss Juliette

4 komentarze:

  1. Ciekawy blog :) Miło się go czyta ;D Ale strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia. Wszystkie Twojego autorstwa ? ; >


    Zapraszam do siebie, chociaż dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ; *
    nie, nie wszystkie.:) podpisuje jak nie moje.;p

    OdpowiedzUsuń
  3. tak szczerze? Twój blog jest ... ŚWIETNY .
    Ale życzę sobie i tobie żebyś dodawała więcej postów :*

    ps.Kiedy nasza sesja? ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. @sandrax dziękuję; **
    ja również sobie tego życzę. ;)

    Myślę, że kiedy tylko nadarzy się okazja możemy się spotkać na jakieś zdjęcia.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.