sobota, 7 stycznia 2012

outfit - with charming hat.

Cześć Kochani,
ostatnio wiele się zmieniło w moim życiu, ale nie na szczęście nadal tu jestem i będę.:)
Poznałam smak goryczy, ale również prawdziwej przyjaźni. Uświadomiłam sobie jak cudownych ludzi mam wokół siebie i jak bardzo są dla mnie ważni. :* 
Ostatnio założyłam na facebooku fan page Voice of Miss Juliette's wardrobe.:) 
Jeszcze nie bardzo ograniam ale wszystko w swoim czasie.;) Link:

 
Jak ogarnę to na 100% na pasku po lewej pojawi się odpowiednia klateczka.;) Macie moje słowo.:) Czekam tam na Wasze pytania, sugestie. Możecie na bieżąco śledzić, co aktualnie jest w przygotowaniu a co właśnie zamieściłam i odpowiednio szybko przenieść się na bloga.;) Także korzystać moi Państwo, korzystać.;)

No i dzięki temu powstała ta sesja, gdyż opublikowałam wpis o potrzebie zdjęć i oto zgłosiła się do mnie moja droga koleżanka z klasy, Ola. Nie zwykle utalentowana osoba! Wspaniale się pracowało i miałam świadomość, że będzie z tego coś na prawdę dobrego.:) 
W trakcie robienia tych zdjęć dołączyli jeszcze do nas Judytka z Denisem, więc niezła, artystyczna zabawa gwarantowana. Zresztą zobaczcie sami.:) 
Oto 1/4 naszej piątkowej sesji.:)











kapelusik - własność fotografa
chusta - Vero Moda
top - H&M
Marynarka - Orsay
Pasek - ? 
Spódnica - ?
rajstopy - ? 
buty - H&M


Autor zdjęć : Ola Z.

Bardzo Ci dziękuję Olu za tą pełną poświęceń sesję! :)
Musicie wiedzieć że na dworze były max 2 stopnie, padał deszcz i wiało. Nie muszę dodawać, że przebierałam się w tych warunkach. xD Hahaha ciekawa jestem co sobie ludzie musieli pomyśleć. xD Cały czas na ktoś zaczepiał. Miałyśmy spotkanie z panem żulem, omal nie umarłam ze strachu, potem maszynista i konduktor a na koniec jakiś uprzejmy pan stwierdził że mam zgrabne nogi, dał nam swoje wizytówki i dowiedziałam się że jestem "fajna dupeńka". xD Ehh ... co zrobić xD
Dzień pełen wrażeń, ale przynajmniej pozwolił mi odejść myślami choć na chwilę. :)

Jeszcze raz ogromne podziękowania dla Oli, a także dla Judytki i Denisa za to że byli z nami i że świetnie się bawiliśmy mimo mrozu i pluchy! xD

Czekam na Was w komentarzach, na formspringu (link obok) oraz oczywiście na facebooku.:)

hugs and kisses
Miss Juliette

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem pasek i chusta niepotrzebne ale mimo to jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.